اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دانشگاهیان دانشگاه مازندران:

رژیم صهیونیستی با اتحاد امت اسلامی محکوم به نابودی است

دانشگاهیان دانشگاه مازندران با صدور بیانیه‌ای و تاکید بر حضور پرشور خود در راهپیمایی روز قدس اعلام کردند: رژیم صهیونیستی محکوم به شکست و نابودی است.

رژیم صهیونیستی با اتحاد امت اسلامی محکوم به نابودی است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از بابلسر، در آستانه روز جهانی قدس دانشگاهیان دانشگاه مازندران با صدور بیانیه‌ای با تاکید بر حضور پور شورشان در این راهپیمایی تاکید کردند.

در ابتدای این بیانیه که نسخه‌ای از آن در اختیار خبرگزاری فارس قرار گرفت آمده است: قدس در تاریخ درخشان امت اسلام نماد وحدت و یکپارچگی است، قدس سرزمین انبیا و اولیای خداست که با توطئه استکبار جهانی و تزویر سران برخی کشورهای عربی به قتلگاه مسلمانان مظلوم فلسطینی مبدل شده‌ است.

قدس یعنی قدرت اسلام در برابر ابرقدرت‌های ضعیف دنیا، روزی که امت اسلام باید خود را با تمام قوا مجهز کند تا خیال شوم استکبار به دخالت در امور مملکتی مسلمانان کشیده نشود، قدس یعنی فریاد ملت‌ها بر دولت‌های خائن و سرسپرده که عزت را در اجرای فرامین شیطان می‌بینند.

در بخش دیگری از این بیانیه با اشاره به اینکه روز جهانی قدس یادگار گرانبهای معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) است آمده است: روز جهانی قدس، روز همبستگی بین‌المللی جهان اسلام و روز مبارزه مسلمانان با رژیم صهیونیستی برای تعیین سرنوشت مردم مظلوم فلسطین است. روزی که انقلاب سنگ فلسطینیان در برابر رژیم تا به دندان مسلح صهیونیستی به شکوفایی می‌رسد.

روز جهانی قدس روز فریاد رهایی فلسطین از چنگال صهیونیست‌های غارتگر است. روزی که در آن چشم امید میلیون‌ها فلسطینی رانده شده از شهر و دیار به گام‌های استوار ملت‌های جهان است تا صدای مظلومیت آحاد ملت تحت ستم نخستین قبله‌گاه مسلمین را به گوش جهانیان برسانند.

در ادامه این بیانیه آمده است: از آن روز که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) خطر اسرائیل غاصب را دگر بار به مسلمین گوشزد کرد و عموم مسلمانان جهان را به همبستگی برای حمایت از قانونی مردم مسلمان دعوت کرد و با نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان به نام روز قدس نقطه عطفی در تاریخ ایجاد کرد 34 سال می‌گذرد.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: سال‌های درخشانی که مردم آزاده ایران اسلامی به عنوان پرچمدار جبهه مستضعفین، بغض انقلابیشان را با تفسیر عملی أشدّاء علی الکفار در تجمعات با شکوه و میلیونی روز قدس علیه جبهه استکبار به ویژه اسرائیل جنایتکار آزاد کرده و همه آزادگان را به شرکت در این جبهه دعوت کرده‌اند اما امروز دیگر صدای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر امریکا فقط از ایران بلند نمی‌شود. نهالی که خمینی کبیر (ره) آن روز با باور به این که می‌توان در مقابل اسرائیل و آمریکا مقاومت کرد کاشت، امروز به ثمر نشسته است و ندای آزادی‌خواهی و مقابله با استکبار از سرتاسر جهان به گوش می‌رسد و تاریخ شاهد روزهایی است که مسئله فلسطین آرمان همه مسلمانان و آزادی‌خواهان دنیا شده است.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: صهیونیست غاصب باید بداند که امت اسلامی و به‌ویژه مردم شریف و انقلابی ایران همواره از حقوق به حق ملت فلسطین حمایت کرده و غده سرطانی اسرائیل غاصب را محکوم می‌کند. امروز جهان اسلام پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در ایران بیش از هر زمان دیگری هوشیار و بیدار شده‌اند و با قدرت با استکبار و صهیونیست مبارزه می‌کنند.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: ما دانشگاهیان دانشگاه مازندران، روز قدس را نماد فریادی بلند در برابر زورگویی و ستمگری و سرآغاز حرکت به سوی خورشید رهایی سرزمین‌های اشغالی از سیطره ددمنشان صهیونیست می‌دانیم و ضمن بیعت مجدد با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و با اعتقاد کامل به حقانیت ملت مظلوم فلسطین و با تاکید بر غاصب بودن رژیم اشغالگر صهیونیستی اسرائیل، حمایت راسخ خود را از مردم مظلوم و زجرکشیده فلسطین اعلام می‌داریم و با تاکید بر این نکته که رژیم غاصب صهیونیستی با اتحاد و همبستگی امت اسلامی محکوم به شکست و نابودی است، در روز جمعه همگام با مردم خداجوی ایران اسلامی در راهپیمایی باشکوه روز قدس شرکت کرده و با مشت‌های گره کرده شعار « مرگ بـر آمریکا و مرگ بـر اسرائیل » را سر می‌دهیم و از مردم شهیدپرور و قدرشناس استان مازندران به ویژه اقشار مختلف دانشگاهی دعوت می‌کنیم با حضور قدرتمند خود در راهپیمایی روز جهانی قدس لرزه بر اندام پوشالی آمریکا و خلف نامشروعش رژیم غاصب صهیونیستی بیاندازند و مایه دلگرمی و قوت قلب مبارزان فلسطینی و لبنانی باشند.

در پایان این بیانیه نیز آمده است: به‌زودی زود شاهد فروپاشی نظام سلطه و طلوع صبح آزادی در قبله نخست مسلمین باشیم و بی شک روز جمعه این هفته، روزی تاریخی برای مردم شریف و غیور ایران اسلامی خواهد بود تا در تبرّک حضور خود، آزادی قدس شریف را فریاد زنند و خروش انقلابی خویش را بر گستره گیتی طنین‌انداز کنند.

 انتهای پیام/86025/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول