اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی مهدیشهر خبر داد

آمادگی جذب بیش از 40 میلیارد ریال تسهیلات کشاورزی در مهدیشهر

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مهدیشهر از آمادگی این شهرستان برای جذب بیش از 40 میلیارد ریال تسهیلات کشاورزی در مهدیشهر خبر داد.

آمادگی جذب بیش از 40 میلیارد ریال تسهیلات کشاورزی در مهدیشهر

پرویز میرآخورلو امروز در گفت‏ وگو با خبرنگار فارس در استان سمنان اظهار کرد: در جلسه‏ ای با حضور معاون برنامه ‏ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، معاون اعتباری بانک مسکن  استان و فرماندار شهرستان مهدیشهر درباره مانده اعتبارات طرح‏های توسعه بخش کشاورزی شهرستان  از محل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی با عاملیت بانک سپه بحث و تبادل نظر شد.

وی افزود: با عنایت به وجود بعضی از مشکلات برای انعقاد قرارداد طرح‏های فوق و جذب تسهیلات در دستگاه‏های مرتبط، از طریق جلسه یاد شده و با پیگیری فرماندار شهرستان مهدیشهر، پرونده ‏های فوق  آماده عقد قرارداد برای جذب بیش از 40 میلیارد تسهیلات ارزان‏ قیمت شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مهدیشهر گفت: اجرای سیستم‏های آبیاری تحت فشار در سطح 5/1 هکتار با  52 میلیون ریال اعتبار بلاعوض دولتی نیز در دستور کار قرار دارد.

میرآخورلو از انعقاد قراردارد احداث استخر ذخیره آب خرند و کانال انتقال آب خطیرکوه، تسطیح یک هکتار از اراضی، توزیع بذور گیاهان علوفه‏ ای و حبوبات و معرفی 70 دامدار برای دریافت تسهیلات خبر داد.

وی به تشکیل 30 پرونده برای دریافت موافقت اصولی در بخش دام، بررسی مسائل و مشکلات عشایر  شهرستان با حضور استاندار سمنان و تخصیص تسهیلات ارزان از محل طرح‏های توسعه بخش کشاورزی به آنها خبر داد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مهدیشهر گفت: برگزاری دوره‏ها و کارگاه آموزشی تولید ورمی کمپوست، مدیریت پسماندها و مبارزه بیولوژیک با کرم گلوگاه انار از مهم‏ترین اقدامات این مدیریت است.

انتهای پیام/2249/ی20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول