اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل استاندارد خراسان شمالی:

محصولات کشاورزی خراسان شمالی استانداردسازی می‌شوند

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی خراسان شمالی گفت:‌ طی تفاهمنامه منعقده فی‌مابین سازمان جهادکشاورزی استان و اداره کل استانداردسازی محصولات کشاورزی خراسان شمالی در دستور کار قرار گرفت.

محصولات کشاورزی خراسان شمالی استانداردسازی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی خراسان شمالی، علی‌اصغر رضازاده در دومین نشست استانداردسازی محصولات کشاورزی اظهار کرد: با توجه به اهمیت سالم بودن مواد خوراکی و تأثیر آن بر سلامت جامعه به ویژه در محصولات کشاورزی این اقدام صورت می‌گیرد.

وی افزود: در راستای استانداردسازی محصولات تولیدی داخل استان و حمایت از تولیدات داخلی با همت کشاورزانی که متقاضی استانداردسازی و دریافت پروانه استاندارد تشویقی محصولات هستند محصول مورد نظر برای انجام آزمون به آزمایشگاه‌های همکار تایید صلاحیت شده توسط سازمان ملی استاندارد ارسال تا از لحاظ میزان حداکثر مجاز باقی‌مانده سموم و آفت کش‌ها مورد ارزیابی انطباق قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: اثرات باقی‌مانده سموم برای سلامتی جامعه بسیار مضر بوده و تمام تلاش‌ها بر این است که با دقت در تولید و فرآوری این نوع تولیدات کشاورزی محصولاتی عاری از هر گونه سموم به سبد خانوار وارد شود.

انتهای پیام/63002/ر/مر3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول