اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  کتاب و ادبیات

بهترین نسخه باقی مانده از «کشف‌المحجوب» منتشر می‌شود

مدیر انتشارات عرفان از انتشار نسخه‌ای از کشف‌المحجوب با همکاری فرهنگستان هنر خبر داد و گفت: نسخه‌های متعددی از کشف‌المحجوب در دست است که این نسخه‌ای که ما در دست انتشار داریم، بهترین و سالم‌ترین نسخه از این کتاب است.

بهترین نسخه باقی مانده از «کشف‌المحجوب» منتشر می‌شود

محمد ابراهیم شریعتی مدیر انتشارات عرفان در گفت‌وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات فارس‌ از انتشار کتاب دو کتاب جدید این نشر با همکاری فرهنگستان هنر خبر داد و گفت: کتاب اول «هنر در افغانستان» نام دارد که ترجمه کتاب انگلیسی با همین نام نوشته بنجامین رونالد معروف ترین استاد تاریخ در دانشگاه‌های آمریکا است.

وی افزود: این کتاب به بررسی بخشی از آثار موزه ملی کابل می‌پردازد و شامل آثار هنری مثل سکه، مجسمه، کارهای سلطنتی  دوره کوشانیان و بعد از کوشانیان می‌شود.

شریعتی درباره مترجم کتاب هم گفت: عبدالله محمدی این کتاب را به فارسی برگردانده است و قرار است این کتاب در 5 هزار نسخه با همکاری فرهنگستان هنر به مناسبت برگزاری سال 2013 «غزنی؛ پایتخت فرهنگی جهان اسلام» منتشر شود.

مدیر انتشارات عرفان همچنین از انتشار مشترک نسخه‌ای از کشف المحجوب با همکاری فرهنگستان هنر خبر داد و گفت: نسخه‌های متعددی از کشف المحجوب در دست است که این نسخه‌ای که ما در دست انتشار داریم، بهترین و سالم‌ترین نسخه از این کتاب است.

انتهای پیام/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول