اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت زنجان:

روز قدس روز اسلام است/ حضور در راهپیمایی روز قدس بر همگان واجب است

امام جمعه موقت زنجان با اشاره به اینکه روز قدس روز اسلام است، گفت: حضور در راهپیمایی روز قدس بر همگان واجب است.

روز قدس روز اسلام است/ حضور در راهپیمایی روز قدس بر همگان واجب است

حجت‌الاسلام سید یعقوب موسوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: روز قدس یکی از روزهای ماندگار در تاریخ اسلام است.

وی با اشاره به اینکه روز قدس به فرمان تاریخی امام خمینی (ره) به این نام نامگذاری شده است، تصریح کرد: روز قدس روز اسلام است.

امام جمعه موقت زنجان با بیان اینکه روز قدس یکی از یادگاران امام خمینی (ره) است، اضافه کرد: آخرین جمعه ماه رمضان به عنوان روز قدس و حمایت از مردم مظلوم فلسطین نامگذاری شده است.

وی در ادامه با تاکید بر حضور باشکوه مردم استان زنجان در راهپیمایی روز قدس افزود: حضور در راهپیمایی روز قدس محدود به گروه خاصی از افراد جامعه نبوده و باید همه مردم جامعه به شکل باشکوهی در این راهپیمایی بزرگ شرکت داشته باشند.

موسوی با بیان اینکه حضور تک‌ تک افراد جامعه در راهپیمایی تاثیرگذار است، اضافه کرد: نباید این دیدگاه وجود داشته باشد که حضور شخص من بی‌تاثیر است، چراکه همین حضور باشکوه موجب دلگرمی بیشتر مردم مظلوم فلسطین می‌شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 65 سال است که مردم مظلوم فلسطین زیر چکمه‌های استکبار هستند، افزود: اتحاد و همدلی از جمله موضوعات مهمی است که موجب آزادسازی فلسطین می‌شود.

انتهای پیام/73005/ق20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول