اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام خبر داد

انعقاد تفاهم‌نامه بین ستاد احیاء امر به معروف و استانداری ایلام

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر و استانداری ایلام خبر داد.

انعقاد تفاهم‌نامه بین ستاد احیاء امر به معروف و استانداری ایلام

سردار سید صادق کاکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: تفاهم‌نامه همکاری بین ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر و استانداری ایلام منعقد شده است.

وی ادامه داد: گسترش روح اخلاص در جامعه سبب کاهش بدی‌ها و افزایش خوبی‌ها در جامعه می‌شود.

کاکی با اشاره به اینکه امربه معروف و نهی از منکر کاری همگانی است که توسط مردم و مسئولان انجام می‌شود، تصریح کرد: ابتدای امسال تفاهم‌نامه‌ای بین ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر و وزارت کشور منعقد شده که به صورت مشترک این موضوع بررسی می‌شود.

وی ادامه داد: در ستاد استان نیزباحضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام به عنوان رئیس، استاندار ایلام به عنوان معاون ستاد نشستی داشتیم تا جلسه‌ای با مسئولان فرهنگی استان در این راستا داشته باشیم.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام بیان کرد: در چارچوب تفاهم‌نامه‌ای که  ابتدای امسال در مرکز صورت گرفت به تبع آن تفاهم‌نامه‌ای بین ستاد احیاء امر به معروف ونهی از منکر استان با استانداری ایلام انجام گرفته است که جلسات آن به صورت ماهیانه برگزار خواهد شد.

وی تأکید کرد: سپاه به عنوان یک عضو عمل خواهد کرد و این فرض نشود که احیای این امر تنها بر عهده سپاه است.

کاکی نخستین اقدام در این خصوص را گسترش نظارت همگانی به صورت تذکر کتبی عنوان کرد و افزود: هیچ موضوع منفی مدنظر نیست و بیشتر توجیه، ارشاد، هدایت و راهنمایی افرادی است که منکری را انجام می‌دهند.

دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان ایلام با بیان اینکه 15 موضوع در این تفاهم‌نامه پیش‌بینی شده است، ادامه داد: هدف ترویج خوبی‌ها و نهی منکرات از طریق تذکر کتبی است که باید نهادینه شود.

وی از فرمانداران استان خواست شرایط را برای کارهای فراگیر، جذاب و متنوع با هماهنگی ستاد در استان فراهم آورند.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام یادآور شد: پیشگیری از اعتیاد، طرح اعمال عبادی، کسب روزی حلال، بهداشت محیط، حمایت از تولیدات داخلی، ترویج ازدواج آسان، توجه به عفاف و حقوق شهروندی از جمله مواردی است که در این تفاهم نامه ذکر شده است.

انتهای پیام/2246/ی30/مر3004

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول