اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم گسترش فولاد تبریز:

آینده فوتبال تبریز به مربیان بومی بستگی دارد / برای پیروزی به مصاف تراکتورسازی خواهیم رفت

مربی تیم گسترش فولاد تبریز با بیان اینکه آینده فوتبال تبریز به مربیان بومی بستگی دارد، گفت: برای پیروزی به مصاف تراکتورسازی خواهیم رفت.

آینده فوتبال تبریز به مربیان بومی بستگی دارد / برای پیروزی به مصاف تراکتورسازی خواهیم رفت

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حسین خطیبی عصر امروز در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل تراکتورسازی تبریز بین خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اینکه هر دو تیم در بازی اول خود مغلوب حریفانشان شده بودند، در این بازی برای پیروزی و کسب سه امتیاز به میدان رفته و حتی تساوی نیز برای هر دو تیم حکم شکست را دارد.

وی با تأکید بر اینکه برای برد به مصاف حریف همشهری خود می‌رویم، تأکید کرد: امیدواریم شاهد بازی خوب از سوی هر دو تیم باشیم و هر تیمی که شایسته باشد بتواند سه امتیاز این بازی را کسب کند.

خطیبی، تنها بازیکن غایب تیمش را در بازی فردا مقابل تراکتورسازی رسول علیزاده به دلیل مصدومیت عنوان کرد و ابراز داشت: نزدیک به 80 درصد از ترکیب تیم گسترش فولاد را بازیکنان بومی و جوان تشکیل داده و بازی خوب آنان مقابل استقلال نشان داد که می‌توان با بازیکنان بومی نیز مقابل تیم‌های بزرگ نتیجه گرفت.

وی تصریح کرد: برای رسیدن به بلوغ تاکتیکی و هماهنگی لازم بین نفرات، به گذشت زمان نیاز داریم و فراموش نکنیم که تیم گسترش فولاد برای قهرمانی بسته نشده است، اما پدیده این مسابقات خواهیم شد و امیدوارم بین 10 تیم اول رقابت‌های قرار گیریم.

خطیبی با حمایت از مربیان بومی عنوان کرد: آینده فوتبال تبریز به حمایت از مربیان بومی بستگی داشته و با حمایت از مربیان بومی و جوان فوتبال تبریز می‌توان زمینه پیشرفت این ورزش را در این منطقه فراهم کرد.

سرمربی فصل پیش تیم ماشین‌سازی تبریز گفت: با وجود قرعه سختی که در ابتدای فصل مواجه شدیم، امیدواریم بتوانیم مقابل تراکتورسازی و سپاهان نتیجه لازم را گرفته و در مورد دیدار استقلال نیز شاهد بازی خوبی از بازیکنان تیم گسترش بودیم و تنها به کم تجربگی بازیکنان جوان تیم خود باختیم.

وی به نقش خود روی نیمکت تیم گسترش فولاد اشاره کرده و عنوان کرد: تمام مسئولیت فنی تیم با برادرم رسول خطیبی بوده و تصمیم گیرنده اصلی ایشان است و من به عنوان مربی و مشاور در کنار تیم بوده و تمام تعویض‌ها با نظر رسول خطیبی انجام خواهد گرفت.

انتهای پیام/60002/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول