اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش پاکدشت:

فرهنگیان پرچم مظلومیت مردم فلسطین را در قلب‌های دانش‌آموزان برخواهند افراشت

مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت گفت: فرهنگیان با بینش روح‌اللهی خویش پرچم مظلومیت مردم فلسطین را در قلب‌های دانش‌آموزان برخواهند افراشت.

فرهنگیان پرچم مظلومیت مردم فلسطین را در قلب‌های دانش‌آموزان برخواهند افراشت

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت، غلامعلی خانی در بیانیه‌ای که به‌مناسبت روز قدس صادر کرده است، اظهار داشت: فرهنگیان با بینش روح اللهی خویش و با عزمی راسخ پرچم مظلومیت مردم بی‌دفاع فلسطین را در قلب‌های دانش آموزان آگاه و بصیر ایران اسلامی برخواهند افراشت.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت عنوان کرد: پیامبر عظیم‌الشأن اسلام (ص) در حدیث شریفی می‌فرمایند «من اصبح و لم یهتم بامور المسلمین فلیس بمسلم؛ کسی که روزی را به پایان برساند اما اهتمامی در امور مسلمین نداشته باشد، مسلمان نیست.»

این مقام مسئول در ادامه خاطرنشان کرد: روز قدس روزی است که بنا به فرمایش حضرت امام خمینی (ره) روز اسلام است و تمامی آحاد اسلامی با وحدت و یکپارچگی و با توجه به فرمایش امیرالمؤمنین (ع) که می‌فرمایند «کونوا لظالم خصما و للمظوم عونا» و با هدف یاری مظلوم در مقابل ستم به پا خواسته و با راهپیمایی هر چه با شکوه‌تر، تنفر و انزجار خویش را از رژیم نامشروع و غیر قانونی رژیم صهیونیستی و اعمال زشت و وقیحانۀ آنان اعلام می‌دارند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت افزود: در این راستا، جامعۀ شریف و محترم فرهنگیان نیز همدوش با سایر اقشار جامعه حضور پر رنگ و فعال در راهپیمایی خواهند داشت و در جهت بصیرت افزایی هر چه بیشتر به دانش‌آموزان و اولیای آنان رسالت خطیری را بر عهده دارند.

خانی همچنین از فرهنگیان خواست تا با حضور در این راهپیمایی، الگویی برای عبرت آموزی دانش آموزان باشند و اظهار داشت: جامعۀ فرهنگیان با بینش روح‌اللهی خویش و با عظمی راسخ پرچم مظلومیت مردم بی‌دفاع فلسطین را در قلب‌های دانش‌آموزان آگاه ایران اسلامی برخواهند افراشت و با جهاد در عرصۀ دانش، و شناساندن چهرۀ وقیح استکبار به جهانیان گام مهمی در راستای اعتلای فرهنگ دستگیری از مظلوم برخواهند داشت.

انتهای پیام/2462/ق/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول