اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر صنایع کشاورزی استان سمنان خبر داد

صدور 7 فقره جواز تأسیس صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی در سمنان

مدیر صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از صدور هفت فقره جواز تأسیس صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی در این استان خبر داد.

صدور 7 فقره جواز تأسیس صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی در سمنان

رحمت‏‌الله کاشی امروز در گفت‏‌وگو با خبرنگار فارس در استان سمنان اظهار کرد: برای احداث و راه‏‌اندازی این واحدهای تولیدی، بیش از 76 میلیارد ریال سرمایه‏‌گذاری خواهد شد و این واحدها، توان ایجاد 75 شغل را دارند.

مدیر صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان افزود: این مجوزها در چهار فقره برای شهرستان سمنان، دامغان دو فقره و یک مورد نیز برای شهرستان گرمسار صادر شد که پنج مورد در گروه زراعی، یک مورد باغی و یک مورد در گروه دام و طیور است.

کاشی یادآوری کرد: این واحدها برای فعالیت به بیش از 38 میلیارد ریال سرمایه در گردش نیاز دارند و مواد خام مورد نیاز این واحدها هم 71 هزار و 152 تن است و ظرفیت نهایی آنها بیش از 64 هزار تن خواهد بود.

مدیر صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان درباره دیگر برنامه‏‌ها و اقدامات مدیریت صنایع گفت: تصویب 19 میلیارد ریال تسهیلات برای هشت طرح صنایع تبدیلی و تکمیلی از محل طرح توسعه بخش کشاورزی با توان ایجاد شغل برای 48 نفر نیز در سمنان صورت گرفته است.

کاشی بیان داشت: معرفی دو طرح صنایع تبدیلی و تکمیلی به مبلغ 2 میلیارد و 700 میلیون ریال از محل کمک‏های فنی و اعتباری سال گذشته هم انجام شده است.

وی از پیگیری امور مربوط به سوخت بهره‏‌برداران و نظارت بر توزیع آن، ارائه مشاوره فنی به صاحبان واحدهای صنعتی مرتبط با بخش، پیگیری و بررسی پرونده‏‌های واحدهای تولیدی برای تمدید و اصلاحیه جواز و . . . به عنوان مهم‏ترین اقدامات مدیریت صنایع کشاورزی سازمان یاد کرد.

انتهای پیام/2249/ی20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول