اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش گلستان خبر داد

افتتاح خوابگاه 150 نفره ورزشی در گرگان

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان گفت: خوابگاه 150 نفره گرگان به منظوره اسکان تیم‎های شرکت‎کننده در مسابقات مختلف ورزشی که به میزبانی استان گلستان برگزار می‎شود به زودی افتتاح و به بهره‎برداری می‎رسد.

افتتاح خوابگاه 150 نفره ورزشی در گرگان

قربانعلی پاشا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان با بیان اینکه اداره ورزش و جوانان استان پیگیر ساخت و ساز دو خوابگاه است، اظهار داشت: با توجه به مشکلات موجود بر سر راه اسکان تیم‎های ورزشی که به استان گلستان سفر می‎کنند تکمیل خوابگاه 150 نفری در اولویت قرار دارد.

وی تصریح کرد: بعد از پیگیری تکمیل خوابگاه 150 نفری، به دنبال تکمیل خوابگاه دیگر و تجهیز مهمانسراهای ادارات ورزش و جوانان در شهرستان‎ها خواهیم بود.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان خاطرنشان کرد: در سال گذشته به منظور تعمیر و تجهیز پیست‎های اسبدوانی استان یک میلیارد و 150 میلیون تومان بودجه در نظر گرفته شده که از این مقدار 800 میلیون تومان در پیست اسبدوانی گنبدکاووس هزینه شده است.

پاشا اذعان داشت: همچنین 200 میلیون تومان برای پیست اسبدوانی آق‎قلا در نظر گرفته شده و 150 میلیون تومان هم به منظور انجام کارهای ضروری پیست اسبدوانی بندرترکمن هزینه خواهد شد که البته در این میان از زحمات و پیگیری‎های مداوم نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و استاندار هم باید تقدیر کرد.

2 میلیارد تومان اعتبار برای پیست‎های اسبدوانی آق‎قلا و بندر ترکمن لازم است

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان اضافه کرد: برای تکمیل پروژه‎های ناتمام پیست‎های اسبدوانی شهرستان‎های آق‎قلا و بندرترکمن 2 میلیارد تومان هزینه پیش‎بینی شده که انتظار است با پیگیری مسئولان و همکاری شرکت توسعه این پول در اختیار استان قرار گیرد تا صرف کارهای ضروری این مجموعه‎ها شود.

برگزاری سه جشنواره بزرگ در بهار امسال به میزبانی کلاله

پاشا با اشاره به برگزاری سه جشنواره بزرگ در بهار امسال به میزبانی شهرستان کلاله ادامه داد: یکی از این جشنواره‎ها، جشنواره اسب اصیل ترکمن در روستای صوفیان بود که نشان از علاقه مردم این منطقه به این حیوان نجیب دارد و با توجه به استقبال خوب از جشنواره و حضور مهمان‎های زیادی از سراسر کشور و حتی کشورهای حوزه خلیج فارس اطمینان داریم سرمایه‎گذاری در ورزش اسب‎سواری می‎تواند برای استان مفید واقع شود و منبع درآمد خوبی هم باشد.

برگزاری همایش پیاده‎روی خانوادگی در گرگان

وی تصریح کرد: برگزاری همایش پیاده‎روی خانوادگی که در سال گذشته در شهرستان گنبدکاووس برگزار و از شبکه سه سیما به طور مستقیم پخش شد امسال به میزبانی گرگان برگزار و از شبکه سه هم پخش خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان گفت: ضمن اینکه اداره ورزش و جوانان استان از برنامه‎های مشابهی که در حوزه ورزش همگانی و ورزش‎های خانوادگی به مناسبت‎های مختلف برگزار می‎شود، استقبال خواهد کرد.

انتهای پیام/2307/ح30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول