اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بازدید فرماندار سمنان مطرح شد

حادثه‏‌خیز بودن جاده نظامی سمنان/ آلایندگی شماری از واحدها در شهرک صنعتی علاء

در بازدید فرماندار سمنان مطرح شد که جاده نظامی سمنان حادثه‏‌خیز بوده و برخی از شرکت‏های تولید مواد شیمیایی در شهرک صنعتی علاء نیز آلاینده هستند.

حادثه‏‌خیز بودن جاده نظامی سمنان/ آلایندگی شماری از واحدها در شهرک صنعتی علاء

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی فرمانداری سمنان، حسن سعدالدین فرماندار سمنان به اتفاق رمضانعلی نوچه‏ناسار بخشدار مرکزی و تنی چند از مدیران اجرایی شهرستان در محل مسجد حضرت ابوالفضل (ع) روستای علاء، طی نشست مشترکی با اعضای شورای اسلامی، دهیار و جمعی از اهالی، مسائل و مشکلات موجود از نزدیک روستاهای اعلاء و کندو بخش مرکزی سمنان را مورد بررسی قرار دادند.

در این بازدید بخشدار مرکزی سمنان با قدردانی از زحمات دهیار و اعضای شورای اسلامی دوره سوم، ضمن ارائه گزارشی از وضعیت پیشرفت پروژه‌‏های عمرانی به برخی از مشکلات روستا از جمله حادثه‏‌خیز بودن جاده علاء (نظامی) به دلیل فرسودگی و نبودن علائم راهنمایی و رانندگی، قطعی آب به دلیل فرسودگی شبکه توزیع، آلایندگی برخی از شرکت‏های تولید مواد شیمیایی در شهرک صنعتی علاء اشاره کرد و پیگیری مسئولین حاضر را در این زمینه خواستار شد.

نوچه ناسار در پایان برای اعضای جدید شورای اسلامی نیز آرزوی موفقیت کرد.

فرماندار سمنان نیز پس از استماع توضیحات مسئولین ادارات، با اشاره به فرارسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و نام‏گذاری آن به روز جهانی قدس افزود: این روز از یادگارهای امام راحل (ره) است در روز قدس باید تمامی مسلمین برای دفاع از مسلمانان مظلوم فلسطین و آزادی قدس به پاخیزند.

سعدالدین ضمن دعوت از آحاد مردم برای حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس بیان کردند: شرکت در این راهپیمایی برای مقابله با توطئه‌های استکبار جهانی ضروری بوده و باید با هدفی الهی انجام پذیرد.

وی در ادامه وضعیت عمرانی روستاها و خدمات صورت گرفته را خوب ارزیابی کرد و در رابطه با مشکلات مطروحه اظهار کرد: بخشی از این مشکلات با کمک مدیران اجرایی قابل رفع است و بخشی از آنها که نیاز به پیگیری و تأمین اعتبار دارد و در کمیته برنامه‏‌ریزی شهرستان قابل پیگیری است.

فرماندار سمنان در پایان ضمن بازدید پروژه‏‌های عمرانی روستاهای علاء و کندو در محل سالن ورزشی در دست احداث علاء حضور یافته و از نزدیک در جریان پیشرفت فیزیکی این پروژه قرار گرفت.

انتهای پیام/2249/ق/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول