اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دارالقرآن کریم اوقاف و امور خیریه اردبیل:

استقبال جوانان از محافل قرآنی نمودی از فطرت خداجوی آنهاست

مسئول دار‌القرآن کریم اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: ‌استقبال بی‌نظیری که جوانان و نوجوانان از محفل قرآنی در ماه مبارک رمضان دارند نمودی از فطرت پاک و خداجوی آنهاست که هیچ وقت رنگ و غبار انحراف به خود نمی‌گیرد.

استقبال جوانان از محافل قرآنی نمودی از فطرت خداجوی آنهاست

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام بهنام لطفی صبح امروز در گردهمایی متولیان و مسئولان برگزاری محافل انس با قرآن در ماه مبارک رمضان در شهر اردبیل اظهار داشت: ‌اوقاف و امور خیریه استان اردبیل با بهره‌گیری از فرصت ایام فراغت جوانان و تقارن آن با ماه مبارک رمضان برنامه ترتیل‌خوانی، جزء خوانی و تفسیر قرآن را تدارک دیده است تا عصرها جوانان با حضور در مصلای اردبیل از این مجالس معنوی توشه و تمتعی بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر مصلای اردبیل و دیگر مساجد شهرهای استان اردبیل که این محافل و مجالس برپا است گردهمایی‌های معنوی در امامزاده‌ها و بقاع متبرکه نیز در این ایام در حال برگزاری ‌است به طوری که حضور جوانان در این برنامه‌های تلاوت قرآن، ادعیه‌خوانی و سخنرانی علما ‌و روحانیون بسیار شاخص و ممتاز به نظر می‌رسد.

مسئول دار‌القرآن کریم اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل یادآور شد:‌ یکی از جلوه‌های حضور که می‌تواند رنگ و بوی معنوی و اعتقادی و سیاسی به خود بگیرد حضور آحاد مردم و جوانان در مراسم راهپیمایی روز قدس است که می‌تواند حرکت و خیز معنوی آنها را تکمیل‌تر کرده و به ابهت حضور آنها کمک کند.

لطفی گفت: ‌در لبیک به فرمان امام راحل (ره) در پاسداشت روز قدس و تأکید مقام معظم رهبری در گستردگی حضور همه متدینین و روزه‌داران خداجوی و جوانان پاک ‌سیرت و نوجوانان روشن ضمیر به صحنه بیایند تا بار دیگر وحدت و انسجام خود را نشان داده و به نمایش بگذارند.

این مسئول بیان داشت: در برخی از مناطق استان اردبیل آغاز راهپیمایی از جلوی مساجد امامزاده‌ها و بقاع متبرکه خواهد بود که این خود نشانگر تلفیق معنوی و سیاسی این روز در حمایت از مردم مظلوم فلسطین است.

مسئول دار‌القرآن کریم اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل افزود: ما بیش از هر زمان دیگر تقویت روحیه اعتماد و اتحاد امت اسلامی در برابر رژیم‌های دیوصفت روزگار را نیاز  داریم تا یک اندیشه جاودانه و آرمانی را رقم بزنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، لطفی در پایان سخنان خود تصریح کرد: در حالی که آمریکا و رژیم صهیونیستی سعی می‌کند اندیشه فاسد ضد انسانی را به دست برخی گروه‌های جاهل ترویج کند امروز بر همه امت اسلامی فرض است که با هوشیاری و مراقبت اجازه ندهند که دست خیانتکاران به سمت و سوی امت اسلامی دراز شود.

انتهای پیام/62003/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول