اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای انسداد بی‌سوادی صورت گرفت

انعقاد قرارداد همکاری آموزش و پرورش با کانون اصلاح و تربیت

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش همدان گفت: در راستای انسداد بی‌سوادی، آموزش و پرورش قرارداد همکاری با کانون اصلاح و تربیت در همدان را منعقد کرد.

انعقاد قرارداد همکاری آموزش و پرورش با کانون اصلاح و تربیت

معصومه معصومیان در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: با توجه به اینکه پوشش تحصیلی دوره ابتدایی استان همدان از میانگین کشوری بالاتر است به دنبال آن هستیم تا بتوانیم با ورود به حوزه‌های مختلف انسداد بی‌سوادی را در استان داشته باشیم.

وی بیان داشت: آموزش و پرورش با طرح‌های مختلف و همچنین با حضور در ثبت احوال، روستا‌ها مناطق محروم و... اقدام به شناسایی بچه‌های بازمانده از تحصیل کرده است.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش همدان ادامه داد: طی بازدید‌های مختلف از دستگاه‌ها و نهاد‌های دولتی و غیر دولتی توانستیم بچه‌های بازمانده از تحصیل را شناسایی و جذب کنیم.

وی یادآور شد: با بازدیدی که از کانون اصلاح و تربیت همدان به عمل آوردیم آمادگی آن را داریم تا در صورت نیاز دانش‌آموزان لازم‌التعلیم در کانون معلم را اعزام کنیم.

معصومیان عنوان کرد: با توجه به رویکرد آموزش ابتدایی در راستای انسداد بی‌سوادی در استان به دنبال آن هستیم تا اگر در روستایی یک دانش‌آموز بازمانده از تحصیل هم باشد آن را زیر پوشش باسوادی درآوریم.

وی در پایان سخنانش گفت: با وجود اینکه حضور افراد در کانون اصلاح و تربیت استان همدان به صورت موقتی است اما آمادگی کامل را برای همکاری با این نهاد را داریم زیرا موظف هستیم تا دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل را شناسایی کنیم.

انتهای پیام/89007/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول