اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

20 مردادماه جاری صورت می‌گیرد

برگزاری آزمون تبدیل وضعیت حق‌التدریسان فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان گفت: آزمون تبدیل وضعیت حق‌التدریسان فنی و حرفه‌ای 20 مردادماه جاری در زاهدان برگزار می‌شود.

برگزاری آزمون تبدیل وضعیت حق‌التدریسان فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان

محمد جهان‌تیغی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: سهمیه سیستان و بلوچستان از تعداد 550 نفر سهمیه ملی آزمون حق‌التدریس فنی و حرفه‌ای، 44 مربی است.

وی افزود: برگزاری آزمون بین افراد باسابقه طولانی و بدون سابقه بی‌عدالتی است، تلاش کرده‌ایم از طریق معاونت توسعه منابع انسانی ریاست جمهوری، مانند آموزش و پرورش تبدیل وضعیت صورت گیرد که متاسفانه اینگونه نشد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان در زمینه سابقه تبدیل وضعیت مربیان حق‌التدریس این استان بیان کرد: در نوبت گذشته این تبدیل وضعیت نیروهای حق‌التدریس 20 مربی تبدیل وضعیت شده‌اند و 44 مورد دیگر نیز پس از برگزاری آزمون تبدیل وضعیت خواهند شد.

جهان‌تیغی، وجود تنگناهای مالی را یکی از چالش‌های فنی و حرفه‌ای استان عنوان کرد و گفت: با وجود مشکلات مالی سعی بر این است که در روند ارائه آموزش خللی وارد نشود.

وی ادامه داد: کمبود اعتبار به آن معنا نیست که ما از تعهدات آموزش عقب بمانیم بلکه مانند سال گذشته تلاش کرده‌ایم علاوه بر سقف تعهدات عمل کنیم.

انتهای پیام/75004/ذ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول