اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر امور شهری استانداری زنجان:

حاکمیت تفکر شورایی رمز موفقیت شوراهاست

مدیرکل دفتر امور شهری استانداری زنجان حاکمیت تفکر شورایی را از رموز موفقیت شورا برشمرد و گفت: رعایت تفکر شورایی هر چه قدر بالا باشد، درصد موفقیت شورا در اهداف تعریف شده برای شهر افزایش می‌یابد.

حاکمیت تفکر شورایی رمز موفقیت شوراهاست

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علیرضا محمودی شامگاه پنجشنبه در دیدار منتخبان شورای چهارم شهر زنجان با مسئولان استان با اشاره به تجربه نزدیک 10 ساله خود در امور شورا اظهار داشت: توان علمی و اشتیاق منتخبان شورای چهارم زنجان انسان را به شوق می‌آورد.

وی با اشاره به لزوم همکاری و تعامل بین شورا و دفتر امور شهری استانداری افزود: تعامل و همکاری نباید در ادامه مسیر مورد غفلت واقع شود.

مدیرکل دفتر امور شهری استانداری زنجان وجود تضارب آرا را از دلایل پویایی شورا دانست و اضافه کرد: رعایت قواعد توسط اعضای شورا موجب موفقیت شوراها می‌شود.

وی حاکمیت تفکر شورایی را از رموز موفقیت شورا برشمرد و تصریح کرد: رعایت تفکر شورایی هر چه قدر بالا باشد درصد موفقیت شورا در اهداف تعریف شده برای شهر افزایش می‌یابد.

محمودی با بیان اینکه شورای شهر بر اساس قوانین موجود تکالیف و وظایفی دارند، ادامه داد: عدم انجام اعضای شورا به تکالیف خود مشکلاتی را در امور شهری موجب می‌شود.

وی تاکید کرد: اعضای منتخب شورا باید عمل به تکالیف را در امور شهری مدّنظر داشته باشند.

انتهای پیام/73004/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول