اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی:

حاشیه‌های دربی گیلان کمتر از گذشته بود

مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی با بیان اینکه دربی گیلان حاشیه‌های کمتری نسبت به گذشته داشت، گفت: حاشیه‌های دربی را نمی‌توان یک روزه از بین برد و نیاز به زمان دارد.

حاشیه‌های دربی گیلان کمتر از گذشته بود

صادق درودگر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در انزلی درباره حاشیه‌های دربی ملوان و داماش در هفته دوم لیگ برتر اظهار کرد: هیچ کاری را نمی‌توان یک روزه انجام داد و این وظیفه همه ماست که به پاکسازی محیط ورزشگاه‌ها کمک کنیم.

وی افزود: دربی گیلان در مقایسه با دربی‌های گذشته دارای غلظت کمتری در ایجاد حاشیه‌ها بود.

مدیرعامل باشگاه ملوان بندر انزلی با اشاره به لزوم اتخاذ راهکارهای موثر در کاهش حاشیه‌های ورزشگاه تختی انزلی، گفت: خانگی کردن محیط ورزشگاه می‌تواند در این راستا کمک موثری باشد.

وی اضافه کرد: با اینکار نوعی دیگر از شور و هیجان با آمدن کودکان و نوجوانان به ورزشگاه به وجود می‌آید که می‌تواند جایگزین هیجانات منفی شود.

درودگر با تصریح بر اینکه در این زمینه باید از نظر کارشناسان بهره‌مند شد، خاطرنشان کرد: برخی بحث‌ها از عهده ما خارج است.

وی از آماده شدن طرحی فرهنگی با کمک اساتید ورزش دانشگاه گیلان و ارائه آن به استانداری این استان درباره نظم‌بخشی به ورزشگاه تختی انزلی خبر داد.

مدیرعامل ملوان متذکر شد: برای کاهش حواشی در دربی‌ها نباید تنها به دنبال جریمه و برخورد باشیم، بلکه باید کار فرهنگی انجام شود.

وی درباره هواداران ملوان اذعان کرد: مردم انزلی به لحاظ دانش و فهم فوتبالی سرآمد هستند و فوتبال را خوب می‌فهمند و اینکه تعدادی از تماشاگران در یک بازی اعتراض کنند، خودشان پس از آن قضاوت می‌کنند و در بازی بعد جزو موافقان می‌شوند.

درودگر یادآور شد: ما تماشاگران زیادی داریم و نمی‌توانیم همه آنها را راضی کنیم.

انتهای پیام/84001/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول