اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی خوزستان خبر داد

ثبت نام 65 هزار‌ نفر برای اشتغال در بخش کشاورزی خوزستان

مدیر کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: تعداد ۶۴ هزار و ۹۹۱ نفر برای دریافت تسهیلات برای اشتغال در بخش کشاورزی در سامانه طرح و توسعه کشاورزی استان ثبت‌نام کرده‌اند.

ثبت نام 65 هزار‌ نفر برای اشتغال در بخش کشاورزی خوزستان

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سید خلف موسوی در جلسه کارگروه توسعه کشاورزی که ظهر امروز در استانداری خوزستان تشکیل شد اظهار کرد: تعداد 64 هزار و 991 نفر برای اشتغال در بخش کشاورزی درسامانه طرح وتوسعه کشاورزی استان ثبت نام کرده‌اند.

وی ادامه داد: اکنون 32 هزار نفر واجد شرایط دریافت تسهیلات شناخته شده‌اند و 17 هزار نفرنیز دارای صلاحیت دریافت تسهیلات در بخش کشاورزی نبوده‌اند و برای دریافت این تسهیلات تایید نشدند.

مدیر کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی خوزستان با بیان اینکه در بخش ساماندهی شرکت‌های تعاونی نیز حدود یک هزار نفر ثبت نام کرده‌اند گفت: این تعداد 7 هزار نفر صلاحیتشان تایید شده است.

وی خاطر نشان کرد: بیشترین تعاونی‌های تشکیل شده در بخش کشاورزی شامل شهرستان کارون با 200 تعاونی و کمترین شهرستان هویزه با 3 تعاونی هستند، در کل وضعیت تسهیلات 736 تعاونی به ستاد اجرایی استان معرفی شدند و 616 مورد از آن‌ها مصوبه گرفته‌اند.

موسوی خطاب به روسای بانک‌ها عنوان کرد: روسای بانک‌ها به قانون برنامه پنجم توسعه توجه داشته باشند که 20 درصد اعتبارات به تعاونی‌ها اختصاص یابد.

انتهای پیام/72011/ش20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول