اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی مهر خبر داد

متلاشی شدن باند سارقان خودرو در مهر

فرمانده انتظامی مهر استان فارس از شناسایی و انهدام باند سارقان خودرو و کشف دو خودروی سرقتی از آنان خبر داد.

متلاشی شدن باند سارقان خودرو در مهر

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان فارس، سرهنگ مسعود ظهرابی اظهار اشت: در پی وقوع دو سرقت خودرو در این شهرستان و تشابه نوع سرقت و شیوه و شگرد سارقان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی مهر قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام تحقیقات لازم،‌ ماموران متوجه شدند سارقان در قالب یک باند، پس از سرقت خودرو اقدام به اوراق کردن قطعات و فروش آنها می‌کنند.

فرمانده انتظامی مهر اضافه کرد: با انجام کارهای اطلاعاتی یکی از سارقان و منزل وی در شهرستان مهر شناسایی و در بازرسی از آن یکی از خودروهای سرقتی که اوراق شده بود کشف شد.

ظهرابی بیان کرد: با ادامه اقدامات پلیسی و فنی سه نفر از همدستان سارق دستگیر و یک خودروی سرقتی دیگر نیز از آنان کشف شد.متهمان دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شدند.

22 کیلوگرم تریاک در جهرم کشف شد

بر اساس این گزارش همچنین ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان جهرم استان فارس با استفاده از سگ موادیاب توانستند 22 کیلوگرم تریاک جاسازی شده در کامیون حامل کود حیوانی را کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در راستای مبارزه با سوداگران مرگ، هنگام ایست و بازرسی در جاده لار - جهرم به یک کامیون حامل کود حیوانی که از بندرعباس عازم شیراز بود، مظنون شدند و خودرو را متوقف کردند.

سرهنگ یوسف ملک زاده افزود: پس از انتقال این خودرو به پارکینگ، ماموران انتظامی با استفاده از سگ موادیاب توانستند 22 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را که به طرز ماهرانه‌ای در زیر بار کود حیوانی جاسازی شده بود، کشف کنند.

وی تصریح کرد: در این عملیات، دو قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

انتهای پیام/ 2448/خ/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول