اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اسدآباد در مجلس خبر داد:

جذب 260 میلیارد تومان اعتبارات ملی برای توسعه اسدآباد

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: از ابتدای خدمتم در اسدآباد تاکنون 260 میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات ملی برای توسعه شهرستان جذب کرده‌ایم.

جذب 260 میلیارد تومان اعتبارات ملی برای توسعه اسدآباد

بهروز نعمتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسدآباد با بیان اینکه خدمت به مردم شهرستان اسدآباد را وظیفه خود می‌دانم، اظهار داشت: در طول فعالیت و خدمت در اسدآباد تاکنون 260 میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات ملی برای توسعه و عمران شهرستان جذب شده که این میزان اعتبار نسبت به سال‌های قبل و شهرستان‌های دیگر بی‌نظیر است.

وی از اخذ مجوز برای 144 هیئت علمی و 178 نفر برای چارت سازمانی دانشگاه سیدجمال‌الدین اسدآبادی خبر داد و گفت: در راستای توسعه این دانشگاه موفق شده‌ایم تعداد رشته‌ها را از 9 به 15 رشته افزایش دهیم.

نماینده مردم اسدآباد در خانه ملت از راه‌اندازی کارخانه کنسانتره در اسدآباد خبر داد و افزود: این کارخانه با اعتبار 120 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در مهر ماه امسال راه‌اندازی می‌شود.

نعمتی مهم‌ترین شرط استخدام نیرو در کارخانه کنسانتره را استفاده از افراد بومی شهرستان دانست و تصریح کرد: در این کارخانه 120 نفر به صورت مستقیم و به ازای هر یک نفر چهار نفر غیر مستقیم اشتغالزایی ایجاد می‌شود که البته در صورت نبود افراد متخصص از افراد غیر بومی استفاده خواهد شد.

وی در ادامه با بیان اینکه کارخانه دوم گندله‌سازی بعد از روز عید فطر با حضور استاندار و مسئولان کلنگ‌زنی می‌شود، خاطرنشان کرد: هم اکنون 12 میلیارد دلار ماشین‌آلات خریداری شده است.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس با اشاره به اینکه برای کنارگذر اسدآباد 12 میلیارد تومان اختصاص یافته است، از از مردم شمس‌آباد و جنت‌آباد خواست اراضی خود را برای تکمیل این کنارگذر آزاد کنند.

نعمتی در پایان با اشاره به شایعات اخیر در خصوص رفتنش به شهرستان کنگاور در دوره بعدی مجلس گفت: بنده به مردم اسدآباد عشق می‌ورزم، و همیشه خودم را مدیون آنها و خدمت به مردم این شهرستان را یک وظیفه می‌دانم و قصد رفتن به شهرستان دیگری را ندارم.

وی با بیان اینکه برخی کاندیداهای احتمالی با بداخلاقی‌ها به دنبال تخریب بنده هستند، یادآور شد: کاندیداهایی که برای حضور در دوره دهم مجلس کار تبلیغات خود را زود آغاز کردند، بدانند که نباید با شایعه پراکنی فعالیت‌های دیگران را زیر سؤال ببرند و ما را تخریب کنند.

نعمتی خاطرنشان کرد: بنده هنوز تا سه سال دیگر نماینده مردم این شهرستان هستم و در صورت مشاهده و شنیدن شایعات دیگر آن را به شورای نگهبان گزارش می‌دهم.

انتهای پیام/89008/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول