اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان:

خبرگزاری فارس اعتدال و انصاف را رعایت می‌کند

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان گفت: خبرگزاری فارس در انعکاس اخبار اعتدال و انصاف را رعایت می‌کند.

خبرگزاری فارس اعتدال و انصاف را رعایت می‌کند

محمد مرزیه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: نقد منصفانه مهم‌ترین وظیفه خبرنگاران و رسانه‌های مختلف است.

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان با بیان اینکه نقد با عیب‌جویی فرق می‌کند، اضافه کرد: باید با نقد منصفانه عملکرد مسئولان را منعکس و نگاه مردم را به سمت و سوی درست هدایت کنیم.

این مسئول افزود:هر چقدر بتوانیم نظر مردم را به سمت و سوی درست هدایت کنیم، آنها پای آرمان‌های نظام ثابت قدم می‌مانند.

وی با اشاره به اینکه خبرنگار باید آزاده باشد و به هیچ دلیلی خود را مطیع مدیران نداند، ادامه داد: یک خبرنگار حرفه‌ای باید خود کنکاش کرده و به اطلاعات مصاحبه خود مسلط بوده و با تخصصی که دارد بتواند مطالب فنی را از مسئولان جویا شود.

مرزیه در زمینه عملکرد خبرگزاری فارس اذعان داشت: فارس، خبرگزاری منصفی است هم سایت کشوری و هم سایت استانی را که رصد می‌کنیم، شاهد رعایت اعتدال و انصاف در اخبار هستیم.

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان اضافه کرد: مسئولان باید نگاه خود را نسبت به خبرنگاران تغییر داده و آنها را مزاحم و موی دماغ خود احساس نکنند.

این مسئول ادامه داد: خبرنگاران ناظران بی‌منتی هستند که بدون هیچ چشم‌داشت و حقی عملکرد ما را نظارت و نقاط ضعف و قوت را بیان می‌کنند.

وی گفت: دست اندرکاران رسانه و خبرنگاران وظیفه خود را انجام می‎‌دهند و مسئولان نیز باید با آنها همکاری کرده و در عملکرد، نقاط ضعف خود را برطرف کرده و نقاط قوت را ارتقا دهند.

انتهای پیام/75004/ط20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول