اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 80 نفر از اساتید قرآنی

گردهمایی اساتید قرآنی در قم برگزار می‌شود

مسئول دفتر قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزاری گردهمایی اساتید قرآنی در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت معصومه(س) خبر داد.

گردهمایی اساتید قرآنی در قم برگزار می‌شود

علی‌اکبر شفیعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم در ارتباط با برگزاری گردهمایی اساتید قرآنی اظهار داشت: ریاست شورای این گردهمایی بر عهده آیت‌الله سعیدی بوده و گردهمایی با همکاری سایر دستگاه‌ها از جمله سازمان تبلیغات، اوقاف، نهاد رهبری، حوزه علمیه و آستان مقدس حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود.

وی افزود: کمیته گردهمایی اساتید قرآنی در سال گذشته تشکیل شده و هم‌اکنون جلسات به صورت فصلی برگزار می‌شود و جلسه مشترکی که هم با حضور اعضای شورای توسعه معارف قرآنی و شورای اساتید قرآنی برگزار می‌شود.

مسئول دفتر قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: 80 نفر از اساتید قرآنی در این مراسم حضور دارند و در این مراسم مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گزارشی درباره ساماندهی جلسات ارائه داده و آیت‌الله سعیدی به ایراد سخنرانی می‌پردازد.

وی با اشاره به اهداف برگزاری گردهمایی اساتید قرآنی گفت: با برگزاری این گردهمایی موج قرآنی ایجاد می‌شود تا استمرار برنامه‌های قرآنی با نیرو و توان در طول سال ادامه پیدا کند.

شفیعی خاطرنشان کرد: تمام طرح‌ها، برنامه‌ها، فعالیت‌های قرآنی که توسط دستگاه‌ها در سطح استان قرار است اجرا شود توسط دستگاه‌ها به شورای گسترش فعالیت‌های قرآنی ارائه‌ می‌شود و روسای تمام دستگاه‌ها نیز برای هماهنگ‌سازی و ساماندهی فعالیت‌های قرآنی به عضویت این شورا در آمدند.

وی یادآور شد: معرفی اساتید نمونه قرآنی استان و اعطای لوح تقدیر به این اساتید از دیگر برنامه‌های این گردهمایی محسوب می‌شود.

مسئول دفتر قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص برگزاری این گردهمایی عنوان داشت: گردهمایی اساتید قرآنی دوشنبه 14 مرداد ساعت 18 و 30 دقیقه در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2258/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول