اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رفسنجان:

اصحاب رسانه بازوان توانمند نظام هستند/ خبرگزاری فارس به‌روز است

امام جمعه رفسنجان گفت: حقیقتا خبرگزاری فارس یکی از خبرگزاری‌های به‌روز است که باید تقدیر و تشکر شود.

اصحاب رسانه بازوان توانمند نظام هستند/ خبرگزاری فارس به‌روز است

حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رفسنجان در آستانه روز خبرنگار با تبریک این روز به همه خبرنگاران و اصحاب رسانه اظهار داشت: خبرنگاری یکی از شغل‌های بسیار مقدس و ارزشمند در بعد اطلاع‌رسانی است.

وی افزود: خبرنگاران و سربازان عرصه اطلاع‌رسانی کار پررنج و پردردسر و همچنین کار سخت و خطیری دارند به طوری که زمان جنگ آنها با در دست گرفتن جان خود در زمینه اطلاع‌رسانی در خطوط مقدم جبهه‌ها بودند و امروز شاهد حضور خبرنگاران در جریان جنگ و درگیری‌ها در کشورهای سوریه، افغانستان، عراق و دیگر کشورها هستیم.

امام جمعه رفسنجان خاطر نشان کرد: سید و سالار شهیدان اهل قلم شهید سیدمرتضی آوینی جان خود را در جبهه‌ها در راستای اطلاع‌رسانی در کف گذاشت و تقدیم اسلام و جمهوری اسلامی کرد و بعد از جنگ شهید محمود صارمی که غریبانه و مظلومانه به دست گروه تروریستی طالبان به همراه دیپلمات‌های ایرانی در مزار شریف به شهادت رسید، نمونه‌های بارز ایثار در حوزه هنر و اطلاع‌رسانی هستند.

وی با اشاره به اطلاع‌رسانی سریع و پوشش کامل خبر نماز جمعه رفسنجان و دیگر شهرستان‌های استان توسط خبرگزاری فارس اذعان کرد: حقیقتا فارس یکی از خبرگزاری‌های به‌روز است که باید تقدیر و تشکر شود.

رمضانی‌پور بیان داشت: خبرنگاران در راستای رسالت بزرگی که بر دوش دارند، صداقت را سرلوحه کار خود قرار دهند و به موقع و به دور از افراط و تفریط و غرائض شخصی فعالیت داشته باشند و در عرصه اطلاع‌رسانی به جامعه خدمت کنند.

وی بیان داشت: اصحاب رسانه یکی از بازوان توانمند نظام جمهوری اسلامی هستند.

انتهای پیام/80016/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول