اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شبستر در مجلس در گفت‌وگو با فارس:

تایید 2 وزیر کابینه دولت یازدهم در مجلس جای بحث و مناقشه دارد

نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی گفت: پیش‌بینی ‌می‌شود تایید دو وزیر کابینه یازدهم در مجلس جای بحث و مناقشه داشته باشد و دلیل آن ورود این افراد در بحث فتنه 88 است.

تایید 2 وزیر کابینه دولت یازدهم در مجلس جای بحث و مناقشه دارد

علی علیلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: رئیس جمهور یازدهم کابینه قابل قبولی را به مجلس معرفی کرده است.

وی افزود: نفراتی را که حسن روحانی به عنوان کابینه یازدهم انتخاب کرده با اعتقادی که به آنها دارد همراه است.

علیلو در رابطه با پیش‌بینی رای آوردن اعضای معرفی شده گفت: پیش‌بینی می‌کنم اکثریت معرفی شده نظر مثبت مجلسی‌ها را جلب کنند به جز دو مورد که جای بحث و مناقشه است.

وی ورود این افراد در بحث فتنه سال 88 را دلیل این مناقشه اعلام کرد و گفت: این نفرات در فتنه 88 عملکرد مناسبی نداشته و در مسائلی که از خطوط قرمز نظام محسوب می‌شوند ورود داشتند.

این نماینده مجلس نهم در عین حال مابقی نفرات را دارای نقاط ضعف و قوت دانست و گفت: مجلس بنا را برای تعامل با دولت جدید گذاشته است.

وی با اشاره به اینکه از دوشنبه هفته آینده بررسی وزرا در دستور کار مجلس قرار می‌گیرد، گفت: بررسی زودتر از موعد منوط به قرار گرفتن این بحث در دستور کار فوق‌العاده است که با توجه به مشخص شدن برنامه کاری مجلس برای این هفته غیرممکن است.

عضو کمیسیون صنایع و معدن مجلس وزرای صنعت و معدن و فناوری اطلاعات و ارتباطات را وزرایی اعلام کرد که در کمیسیون صنایع و معدن مورد بررسی قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/60001/ع30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول