اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست جدید فرمانداری کرج:

با مجموعه فرمانداری کرج بیگانه نیستم

سرپرست جدید فرمانداری کرج گفت: با مجموعه فرمانداری کرج بیگانه نیستم و امیدوارم با همکاری و همدلی این مجموعه در این فرصت پیش آمده منشأ خیر باشم.

با مجموعه فرمانداری کرج بیگانه نیستم

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی فرمانداری این شهرستان، در آیین معارفه سرپرست فرماندار شهرستان کرج که امروز دوشنبه با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار البرز و سایر مدیران و معاونان فرمانداری برگزار شد، ناصر رجبی اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی ایران نظامی مقتدر، پابرجا، قوی و مستحکم است و هر روز با صلابت بیشتر، به سمت جلو در حال حرکت است.

علی اسدیان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات طاقت‎فرسا، خداپسندانه و بی‌شائبه ایران‌نژاد ابراز داشت: ایران‌نژاد در  مقطع حساسی این مسئولیت بزرگ را با موقعیت استراتژیک و چالش‎های فراوانی که بعد از استان شدن در شهرستان کرج وجود داشت قبول کرد که به حق سربلند از این مسئولیت بیرون آمد.

اسدیان ابراز امیدواری کرد بتواند این مسئولیت خطیر را به سرانجام برساند.

وی افزود: حماسه حضور مردم در انتخاباتات 24 خرداد آخرین نمونه صلابت نظام جمهوری اسلامی بود که موجب یاس و ناامیدی دشمنان شد.

اسدیان تصریح کرد: اقتدار نظام تنها با هدایت رهبر فرزانه انقلاب و حضور مردم مهیا می‌شود که خوشبختانه در 34 سال گذشته شاهد آن بوده‌ایم.

رجبی از زحمات و تلاش‌های بی‌دریغ ایران‎نژاد تشکر کرد و بر تداوم مجدانه فعالیت‌های ایشان و پیگیری خدمت‌رسانی به مردم تأکید کرد.

در ادامه با قرائت حکم سرپرستی فرمانداری شهرستان کرج به نام علی اسدیان توسط ناصر رجبی، حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار البرز این مراسم به لحظات پایانی خود رسید.

لازم به توضیح است، این مراسم بدون هیچ اطلاع‌رسانی و بدون حضور خبرنگاران برگزار شد.

انتهای پیام/2302/ق20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول