اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پزشک معالج مهدی کریمیان در گفت‌وگو با فارس:

هافبک تراکتورسازی یک ماه دیگر در میادین فوتبال/کریمیان از بیمارستان مرخص می‌شود

پزشک معالج مهدی کریمیان هافبک تراکتورسازی تبریز گفت: این بازیکن فردا از بیمارستان امام رضا (ع) مرخص می‌شود و یک ماه دیگر قادر است به میادین فوتبال باز گردد.

هافبک تراکتورسازی یک ماه دیگر در میادین فوتبال/کریمیان از بیمارستان مرخص می‌شود

فرهاد میرزایی متخصص ارشد گروه مغز و اعصاب بیمارستان امام رضا(ع) تبریز امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: خوشبختانه وضعیت عمومی بازیکن تراکتورسازی تبریز خوب بوده و کاملا در وضعیت هوشیاری قرار داشته و به خوبی قادر به تکلم است و به غیر از صحنه تصادف، حافظه‌اش همه چیز را به خاطر می‌آورد.

وی افزود: با خارج شدن کریمیان از کما و افزایش هوشیاری‌اش، این بازیکن از آی سی یو به بخش منتقل شده که برای استراحت این بازیکن و کنترل ملاقاتی‌ها برای وی در بخش، اتاق ویژه‌ای در نظر گرفته شده است.

این پزشک افزود: کریمیان باید مدتی را تحت معاینات پزشکی باشد، اما به طور حتم این بازیکن می‌تواند تا یک ماه آینده در تمرینات تیمش حضور یافته و پا به توپ شود.

مهدی کریمیان بازیکن تیم تراکتورسازی بامداد روز یکشنبه در تصادف شدید خودرو با درخت مصدوم شده و به بیمارستان امام رضا (ع) انتقال داده شده است.

وی فصل گذشته از تیم سپاهان اصفهان به تراکتورسازی پیوسته و یکی از بازیکنان تاثیرگذار این تیم در نایب قهرمانی سال پیش است.

انتهای پیام/60001/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول