اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مرحله چهارم فوتسال جام ولایت در قم

نایب قهرمان لیگ برتر فوتسال برابر ماهان تندیس قم متوقف شد

نایب قهرمان فصل گذشته مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در دیداری حساس از رقابت‌های فوتسال جام ولایت در مقابل تیم فوتسال ماهان تندیس قم متوقف شد.

نایب قهرمان لیگ برتر فوتسال برابر ماهان تندیس قم متوقف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مسابقات فوتسال جام رمضان قهرمانی استان قم که از شب اول ماه مبارک رمضان با حضور تیم‌های مدعی از نقاط مختلف قم و با حضور بازیکنان مطرح و نام آشنای فوتسال قم و کشورمان با عنوان جام ولایت برگزار می‌شود، به مرحله چهارم خود رسیده است.

این دوره از رقابت‌ها با عنوان ولایت از سطح کمی و کیفی بسیار بالایی برخوردار است و در آن تیم‌ها و بازیکنان صاحب نامی حضور دارند، اما اکنون این رقابت‌ها در مرحله سوم با حضور شش تیم در حال برگزاری است و شب عید سعید فطر تیم قهرمان خود را خواهد شناخت.

شش تیمی که به مرحله چهارم این دوره از رقابت‌های فوتسال جام ولایت در ماه مبارک رمضان رسیده‌اند در دو گروه سه تیمی بازی‌های خود را به شکل دوره‌ای برگزار می‌کنند در حالی‌که قرار است از هر گروه دو تیم جواز حضور در مرحله نیمه نهایی را کسب کنند.

جدی‌ترین مدعیان قهرمانی در گروه اول این مرحله از بازی‌های جام ولایت قرار گرفته‌اند جایی که صبای قم مدافع عنوان نایب قهرمانی فصل گذشته مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با ترکیبی کامل گام به مسابقات گذاشته است و از مدعیان به شمار می‌رود.

رویارویی حسن‌زاده و غیاثی

در این گروه نماینده فوتسال قم در فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور یعنی تیم فوتسال ماهان تندیس قم نیز حضور دارد و با ترکیبی از بازیکنان سابق تیم صبا، ارم کیش و کیش ایر و همچنین کادر فنی با تجربه رقیب جدی صبا و همچنین صدرا سیستم برای قهرمانی محسوب می‌شود.

حساس‌ترین بازی شب نخست مرحله ما قبل پایانی رقابت‌های فوتسال جام ولایت در قم در سالن 2 هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان بین تیم‌های فوتسال صبای قم و ماهان تندیس برگزار شد، دیداری که نزدیک به 2 هزار تماشاگر از آن دیدن کردند.

صبای قم با ترکیب محمد دهقان، ‌هاشم فرج‌زاده، میثم ایلانلو، علیرضا وفایی، محسن حسن‌زاده، محسن شنوفی، علی شریفی و با مربیگری محسن حسن‌زاده گام به این دیدار گذاشته بود در حالی‌که تیم ماهان تندیس نیز با چهره‌هایی همچون حسن عسگری در درون دروازه، حسین صبوری، محمدحسین کوهستانی، امیر کدخدا، میثم راموز و علی ابراهیم‌بیگی به مربیگری سیدوحید غیاثی کاپیتان سابق صبا در این دیدار به میدان آمد.

توقف صبا و تشویق بی‌امان هواداران برای ماهان تندیس

نیمه نخست این دیدار که داور اول آن حمیدرضا طیب‌طاهری از داوران نام آشنای قم در لیگ برتر و دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور بود، با برتری یک بر صفر به سود تیم فوتسال صبا به پایان رسید تا صبایی‌ها خود را مدعی قهرمانی نشان بدهند.

در نیمه دوم این دیدار در حالی‌که تیم فوتسال ماهان تندیس بی‌امان از سوی تماشاگران تشویق می‌شد، با بازی سازی حسین صبوری و پاس‌های دقیق محمدحسین کوهستانی و همچنین بازی تکنیکی و سرعتی علی‌اصغر احمدی بر بازی مسلط شد و توانست نمایش بهتری داشته باشد تا اینکه توسط حسین صبوری کاپیتان خود به گل تساوی دست یافت.

بدین ترتیب دیدار حساس شب نخست بازی‌های مرحله قبل از پایان مسابقات فوتسال جام ولایت در قم با تساوی یک بر یک تیم‌های صبا و ماهان تندیس قم خاتمه یافت تا در دو شب آینده این بازی‌ها تکلیف تیم‌های راه یافته به مرحله نیمه نهایی مشخص شود.

انتهای پیام/78002/ط40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول