اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ایلام با اشاره به فرا رسیدن روز خبرنگار:

خبرگزاری فارس پیشرو و ممتازترین رسانه در جلب مخاطبان است

امام جمعه ایلام گفت: خبرگزاری فارس به عنوان ممتازترین رسانه، اعتماد مردم از جمله نخبگان و شخصیت‌های فرهنگی و سیاسی و ... را جذب کرده است.

خبرگزاری فارس پیشرو و ممتازترین رسانه در جلب مخاطبان است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، آیت‌الله محمد نقی لطفی صبح امروز در دیدار با رئیس خبرگزاری فارس در ایلام ضمن تبریک روز خبرنگار به همه خبرنگاران، روزنامه‌نگاران و نویسندگان اظهار داشت: یاد و خاطره شهید عرصه رسانه شهید صارمی را گرامی می‌داریم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام ادامه داد: خبرنگار در واقع فریاد رسای توده‌های مردم در بیان واقعیات جامعه خویش است.

وی با اشاره به اینکه رسالت خبرنگاری رسالت بسیار سنگین و مهمی در عرصه‌های مختلف است، اضافه کرد: خبرنگاران یکی از کارآمدترین اقشار در جامعه هستند.

لطفی تصریح کرد: انعکاس واقعیات جامعه با قلم، بیان و نوشتار یکی از وظایف مهم خبرنگاران است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: مردم باید از قلم خبرنگاران احساس کنند یک سخنگوی صادق دارند که نیازمندی‌های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی آنان را بیان می‌کند.

وی ادامه داد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی خبرنگاری جایگاه واقعی خود را در جامعه یافته و به عنوان یک جایگاه مهم در تهیه خبر و انعکاس اخبار جامعه تلاش کرده است.

جامعه ما تشنه خبرنگاران صادق است

امام جمعه ایلام اضافه کرد: خبرنگار یک رسول و پیام‌رسان بوده که جامعه ما امروزه به شدت نسبت به اخبار نیازمند است.

لطفی تصریح کرد: اخبار را باید با حفظ امانتداری و شئونات خبرنگاری منتشر کرد، آنچه در جامعه بر اساس مصالح نظام و جامعه وجود دارد باید منعکس شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: خبرنگاری حرفه بسیار مقدسی است، چون مورد عنایات توده‌های مردم با سلایق مختلف است.

وی ضمن آرزوی موفقیت برای دست‌اندرکاران خبرگزاری فارس در کشور و استان ایلام ادامه داد: امیدوارم بتوانید در این راستا گام‌های بلندی بردارید.

خبرگزاری فارس در انتشار اخبار صداقت و امانت را مد نظر دارد

امام جمعه ایلام اضافه کرد: خبرگزاری فارس انصافا در انعکاس اخبار صداقت و صراحت را به طور کامل رعایت می‌کند.

لطفی تصریح کرد: همه مردم نسبت به خبرگزاری فارس امروز به عنوان یک جایگاه ارزنده دقت و عنایت دارند و اخبار خود را از این طریق پیگیری می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: نخبگان جامعه، شخصیت‌های فرهنگی و ... نسبت به خبرگزاری فارس عنایت و اعتماد دارند.

وی ادامه داد: خبرگزاری فارس بر خلاف سایت‌های خبری دیگر که به دنبال گرایش‌های سیاسی، حزبی و ... هستند و گاها در انعکاس اخبار آنچه واقعیات است را بیان نمی‌کنند، توجه نکرده و به انتشار واقعیات می‌پردازد.    

امام جمعه ایلام اضافه کرد: خبرگزاری فارس در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی، آرمان‌های شهدا و رهنمودهای مقام معظم رهبری تلاش کرده و این مهمات را در عرصه خبر و اطلاع‌رسانی با بهترین وجه و عملکرد لحاظ می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام این روز را به همه خبرنگاران این رسانه وزین و متعهد در استان و کشور تبریک گفت و افزود: امیدواریم بتوانید در این عرصه بسیار مهم همانند گذشته گام‌های مثبتی برای تقویت فرهنگ دینی و بصیرت سیاسی مردم بردارید.

انتهای پیام/2246/ب40/آ3004 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول