اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول انجمن اسلامی معلمان اردبیل:

قاطبه فرهنگیان از وزارت نجفی استقبال می‌کنند

مسئول انجمن اسلامی معلمان اردبیل گفت: قاطبه معلمان استان اردبیل به دلیل سابقه درخشان محمد علی نجفی از وزارت او استقبال می‌کنند.

قاطبه فرهنگیان از وزارت نجفی استقبال می‌کنند

غلامحسین گنجی امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: از نمایندگان محترم مجلس انتظار می‌رود با رای قاطع به محمد‌ علی نجفی به عنوان وزیر آموزش و پرورش با قاطبه فرهنگیان همراه شوند.

وی با اظهار خوشحالی و تشکر از ریاست جمهوری به لحاظ معرفی نجفی به عنوان وزیر آموزش و پرورش و با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی نجفی عنوان کرد: دکتر نجفی دارای تجربه کافی توان علمی بالا و ویژگی‌های بارزی است که نشان از روحیه کاری وی دارد.

مسئول انجمن اسلامی معلمان اردبیل افزود: قرار گرفتن وی در جایگاه وزارت آموزش و پرورش شأن و جایگاه این وزارتخانه را ارتقا می‌بخشد.

گنجی با بیان اهمیت دستگاه تعلیم و تربیت و تاثیر آن در بخش‌های مختلف جامعه گفت: همواره یکی از انتظارات به حق فرهنگیان این بود که وزیر آموزش و پرورش باید شیخ‌الوزرای دولت باشد به طوری که در هیئت دولت بعد از رئیس جمهور همه توجه‌ها معطوف به وی باشد که با وزیر شدن دکتر نجفی این امر تا حدود زیادی محقق می‌شود.

این مسئول با بیان برخی از مشکل‌های موجود آموزش و پرورش افزود: با توجه به تجربیات موفق و ارزشمند دکتر نجفی در دولت‌های سازندگی و اصلاحات و شناخت کافی وی از زیر و بم آموزش و پرورش و همچنین محبوبیت بالای وی در بدنه جامعه فرهنگیان قطعاً می‌تواند در برخورد با این مشکل‌ها موفق عمل کند.

این فعال فرهنگی در پایان گفت‌و گوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل ابراز امیدواری کرد که نمایندگان مجلس به ویژه نمایندگان استان با رای قاطع به نجفی همراهی خود را با جامعه فرهنگیان کشور نشان دهند.

انتهای پیام/62001/ق20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول