اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد گیلان خبر داد

ایجاد 1336 پایگاه جمع‌آوری زکات فطره کمیته امداد گیلان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گیلان از پیش‌بینی ایجاد یک‌هزار و 336 پایگاه جمع‌آوری زکات فطره این نهاد خبر داد.

ایجاد 1336 پایگاه جمع‌آوری زکات فطره کمیته امداد گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حسین علی‌محمدی عصر امروز در جلسه کمیته امداد استان با اشاره به در نظر گرفتن پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردم گیلان در عید فطر، اظهار کرد: امسال در عید فطر یک‌هزار و 336 ایستگاه برای جمع‌آوری زکات فطره روزه‌داران گیلانی پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه این پایگاه‌ها به صورت ثابت و سیار است، اذعان کرد: این ایستگاه‌ها شامل 226 ایستگاه کمیته امداد در سراسر استان، یک‌هزار و 92 ایستگاه در سطح مساجد استان و 18 ایستگاه سیار است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گیلان، تصریح کرد: فطریه جمع‌آوری شده در هر محل توسط معتمدان و هیئت‌های امنای مساجد همان محل صرف امور نیازمندان و محرومان می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته مردم مؤمن گیلان مبلغ یک‌میلیارد و 692 میلیون و 628 هزار ریال در قالب فطریه به نیازمندان کمک کردند.

علی‌محمدی به برگزاری جشن رمضان کمیته امداد استان اشاره کرد و یادآور شد: امسال این جشن برای نخستین بار در گیلان برگزار شد.

وی برگزاری جشن رمضان را با کیفیت خوب توصیف کرد و یادآور شد: شناساندن استعدادها و توانایی‌های مددجویان به مردم و جامعه از اهداف برگزاری جشن رمضان بود.

این مسئول با بیان اینکه از تجربیات این جشن برای سال آینده استفاده می‌کنیم، متذکر شد: در جشن رمضان توانمندی‌های مددجویان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) گیلان در 30 غرفه و با تنوع محصولات متنوع عرضه شد.

انتهای پیام/2300/ش20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول