اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور سردار فضلی

250 خادم شهدای راهیان نور استان سمنان تجلیل شدند

250 نفر از خادمان شهدا و عوامل اجرایی راهیان نور به همت سپاه استان سمنان و با حضور سردار علی فضلی، جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور تجلیل شدند.

250 خادم شهدای راهیان نور استان سمنان تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی سپاه استان سمنان، مراسم خادمان شهدا و عوامل اجرایی راهیان نور استان سمنان با حضور فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج)، استاندار و خادمان شهدا استان سمنان در گلزار شهدای امامزاده یحیی (ع) سمنان برگزار شد.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا هشت سال دفاع مقدس گفت: اردوهای راهیان نور عرصه جهاد فرهنگی است.

سردار علی فضلی افزود: این عرصه بستری برای زنده نگه داشتن یاد و نام شهداست.

وی با بیان اینکه سال گذشته چهار میلیون و 860 زائر به مهمانی شهدا در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس سفر کردند، خاطرنشان کرد: پیش‌بینی‏ می‏شود بیش از پنج میلیون نفر امسال به این مناطق سفر کنند که یک میلیون نفر آن دانش‏‌آموزان هستند.

همچنین فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان نیز در این مراسم با تأکید بر اهمیت اردوهای راهیان نور گفت: اردوهای راهیان نور تأثیرات شگرفی در تداوم راه شهدا دارد.

سردار علی استادحسینی  افزود: اردوهای راهیان نور یکی از مهم‏ترین راه‏های فرهنگ‏سازی برای زنده نگه داشتن نام و یاد شهیدان است.

استاندار سمنان نیز در این آیین گفت: ولایت فقیه مهم‏ترین عامل وحدت و انسجام نظام جامعه است؛ چرا که به فرموده امام خمینی(ره)، «پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکتان آسیبی نرسد».

عباس رهی در خاتمه افزود: اگر می‏خواهیم کشورمان از چنگ‏اندازی دشمنان انقلاب و نظام به ارزش‏ها مصون بماند باید راه شهدا را ادامه دهیم و در این راه از هیچ کوششی دریغ نورزیم. 

انتهای پیام/2249/ت/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول