اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امشب صورت گرفت

برگزاری مراسم روز خبرنگار در زاهدان

از آنجایی که از نظر اعتبارات، کشور وضعیت خوبی نداشت، به دنبال آن مطبوعات نیز مورد بی‌مهری قرار گرفتند و بسیاری از طرح‌ها و برنامه‌هایی که برای مطبوعات برنامه‌ریزی شده بود اجرایی نشد.

برگزاری مراسم روز خبرنگار در زاهدان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان امشب در مراسم ضیافت افطار که به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه در هتل استقلال زاهدان برگزار شد اظهار داشت:‌ طی دوران دولت نهم و دهم توجه ویژه‌ای به مطبوعات و رسانه‌ها شده است به گونه‌ای که سیر صعودی را طی کردند.

حجت‌الاسلام عباس دانشی افزود: هم‌اکنون 74 نشریه شامل یک روزنامه، 3 شماره دو هفته‌نامه، یک نشریه، 17 هفته‌نامه، 2 دوهفته‌نامه، 16 ماهنامه، 22 فصل‌نامه و 18 دو فصل‌نامه در سیستان و بلوچستان در حال انتشار است.

وی ادامه داد: از آنجایی که از نظر اعتبارات، کشور وضعیت خوبی نداشت، به دنبال آن مطبوعات نیز مورد بی‌مهری قرار گرفتند و بسیاری از طرح‌ها و برنامه‌هایی که برای مطبوعات برنامه‌ریزی شده بود اجرایی نشد.

وی با بیان اینکه سال اخیر به دلیل نبود اعتبارات کافی شرایط کشور به‌گونه‌ای بود که به انتظارات جامه عمل پوشیده نشد، اذعان داشت: سال گذشته مطبوعات از دریافت وجوه مناسب رپورتاژ آگهی‌ها بهره‌مند نشدند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان از مسئولان خواست با توجه به اینکه در سیستان و بلوچستان بخش خصوصی آن‌طور که باید مطبوعات را حمایت نمی‌کنند، در راستای رپورتاژ آگهی‌ها آنها را مورد حمایت قرار دهند زیرا نگاه جامعه مطبوعاتی در استان بیشتر به ادارات است.

در ادامه این مراسم بابک رحیمیان مدیر خانه مطبوعات سیستان و بلوچستان به تشریح عملکرد خانه مطبوعات این استان پرداخت.

انتهای پیام/75004/ط30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول