اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل خانه مطبوعات خراسان‌رضوی در گفت‌و‌گو با فارس:

مسکن خبرنگاران در حد وعده و وعید باقی ماند / وضعیت نامشخص بیمه خبرنگاران

مدیرعامل خانه مطبوعات خراسان‌رضوی از وضعیت نامشخص بیمه خبرنگاران یاد کرد و گفت: مسکن خبرنگاران در حد وعده و وعید باقی ماند و فقط جنبه تبلیغی داشت.

مسکن خبرنگاران در حد وعده و وعید باقی ماند / وضعیت نامشخص بیمه خبرنگاران

علی محدث در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در مشهد ضمن تبریک فرارسیدن روز خبرنگار اظهار داشت: جشن خبرنگاران خانه مطبوعات امشب در مشهد با مرکزیت اداره‌کل ارشاد خراسان‌رضوی و خانه مطبوعات برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم به طور سنواتی در روز خبرنگار برگزار شده و به نوعی تجلیل عمومی از همه دست‌اندرکاران رسانه‌های گروهی، مطبوعات و خبرگزاری‌ها است.

مدیرعامل خانه مطبوعات خراسان‌رضوی با بیان این‌که در مراسم روز خبرنگار امسال تجلیل گزینشی از خبرنگاران نداریم، گفت: این مراسم فقط تجلیلی عمومی بوده و به نوعی صله‌رحم خانه مطبوعات خراسان‌رضوی بشمار می‌رود.

وضعیت نامشخص بیمه خبرنگاران

مدیرعامل خانه مطبوعات خراسان‌رضوی با تاکید بر این‌که بیمه خبرنگاران وضعیت مشخصی ندارد، ادامه داد: در سال‌های گذشته بحث بیمه خبرنگاران مطرح شد و بنا بود خبرنگاران با شرایط ذکر شده بیمه وزارت ارشاد شوند.

وی یادآور شد: البته علاوه بر خبرنگاران، نویسندگان و هنرمندان نیز مشمول استفاده از این بیمه شده بودند اما متاسفانه این بیمه خیلی فراگیر نشد و به دنبال آن نفهمیدیم که بیمه خبرنگاران چه خدماتی را ارائه می‌داده است.

مسکن خبرنگاران در حد وعده و وعید باقی ماند

محدث با ابراز نارضایتی از این‌که مسکن خبرنگاران در حد وعده و وعید باقی ماند، تصریح کرد: مسکن خبرنگاران در حد وعده و وعید باقی ماند و ما حتی نمونه عینی از کسانی که قرار بود مبالغی به عنوان تسهیلات مسکن دریافت کنند، ندیدیم.

به گفته مدیرعامل خانه مطبوعات خراسان‌رضوی مسکن خبرنگاران جنبه تبلیغی داشت و هیچ پشتوانه عملیاتی را در پس داستان مسکن خبرنگاران مشاهده نکردیم.

سمان به گرفتن دقیق اطلاعات خبرنگاران پایبند نماند

وی با اذعان این‌که سایت سمان به گرفتن دقیق اطلاعات خبرنگاران پایبند نماند، افزود: سایت سمان به دنبال این بود که خبرنگاران را شناسایی کند چراکه گاهی دیده می‌شد تعداد خبرنگاران جای گرفته در لیست‌ها از تعداد خبرنگاران کشور بیشتر بود.

محدث خاطرنشان کرد: در ابتدا این سایت مبادرت به گرفتن اطلاعات دقیق خبرنگاران کرد اما پس از گذشت زمانی مطلع شدیم سمان به گرفتن اطلاعات دقیق پایبند نماند و خوب بسته نشد.

مدیرعامل خانه مطبوعات خراسان‌رضوی تاکید کرد: از سایت سمان عملکرد خاصی ندیده‌ایم و فقط در مدت زمانی که اطلاعات خبرنگاران را ثبت کرد، مبلغ 400 هزار تومان هدیه ریاست جمهوری به خبرنگاران داده شد.

خبرنگاران فارس بن مایه جسارت بیشتری در قیاس با دیگر خبرنگاران دارند

وی خبرگزاری فارس را یک خبرگزاری جوان، پویا و فعال توصیف کرد و افزود: خبرنگاران فارس بن مایه جسارت بیشتری در قیاس با دیگر خبرنگاران دارند.

محدث گفت: خبرگزاری فارس نسبت به دیگر رسانه‌ها قابل قبول‌تر بوده و تکاپو و پویایی خبرنگاران جوان این مجموعه قابل تقدیر است.

انتهای پیام/70023/م40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول