اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش بهار خبر داد

بسیج فرهنگیان بازوی توانمند آموزش و پرورش

مدیر آموزش و پرورش بهار گفت: باید از ظرفیت‌های بسیج فرهنگیان برای پیشرفت آموزش و پرورش شهرستان استفاده کرد، زیرا بسیج فرهنگیان به عنوان بازوی توانمند این سازمان می‌تواند در پیشبرد اهداف بسیار مؤثر باشد.

بسیج فرهنگیان بازوی توانمند آموزش و پرورش

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، پیش از ظهر امروز جلسه شورای مشورتی کانون بسیج فرهنگیان بهار با موضوع امر به معروف و نهی از منکر و برگزاری با کیفیت حلقه‌های صالحین مدارس در اداره آموزش و پرورش بهار برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهار با قدردانی از فعالیت‌های کانون بسیج فرهنگیان بهار گفت: حلقه‌های صالحین که یک فرصت بسیار مناسب برای نشر تفکرات اسلامی در جامعه است، نیاز به بازنگری و اجرای با کیفیت آن در مدارس دارد.

علی زارعی ابراز داشت: باید در این حلقه‌ها فرهنگیان از لحاظ محتوایی به قدری تغذیه شوند که بتوانند در جامعه روشنگری کنند.

وی ادامه داد: شورای مشورتی و بسیج فرهنگیان باید به عنوان بازوی فکری و قوی نسبت به حوزه‌های کاری این سازمان از قبیل عفاف و حجاب، نشر پیام‌های قرآنی در مدارس و ارتباط مردم با آموزش و پرورش وارد شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهار خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت‌های بسیج فرهنگیان برای بهبود آموزش و پرورش شهرستان استفاده کرد، زیرا بسیج فرهنگیان به عنوان بازوی توانمند این سازمان می‌تواند در اجرایی شدن کارها و پیشبرد اهداف بسیار مؤثر باشد.

در ادامه مدیر کانون بسیج فرهنگیان سپاه بهار اظهار با اشاره به اهمیت و تأثیر حلقه‌های صالحین اظهار کرد: تلاش بر این است که توسط فرهنگیان متعهد در مدارس گروه‌های سه‌نفره و پنج نفره امر به معروف و نهی از منکر در بین فرهنگیان و به ویژه دانش‌آموزان ایجاد شود.

مهدی ساعد افزود: باید در مدارس فضایی ایجاد شود که دانش‌آموزان در زمینه حجاب برتر اطلاعات مفیدی کسب کنند و نسبت به رفع شبهاتی که پیرامون این موضوع در بین دختران دانش‌آموز وجود دارد اقدام شود.

وی بیان داشت: منشأ اجرای فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر از مدارس و از شخص معلمان باید آغاز شود.

انتهای پیام/89006/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول