اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلامشهر:

خبرنگاران ناظران مستقل قدرت در جامعه هستند

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلامشهرگفت: خبرنگاران دیده‌بان و ناظران مستقل از قدرت در جامعه فعالیت دارند.

خبرنگاران ناظران مستقل قدرت در جامعه هستند

صادق محمدزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر اظهار داشت: خبرنگاران به عنوان دیده‌بانان و ناظران مستقل از قدرت و حکومت در جامعه فعالیت می‌کنند و در جهت آگاهی‌بخشی و رفع مشکلات و جامعه تلاش می‌کنند.

محمدزاده افزود: خبرنگاران در جامعه ما از جایگاه وی‍‍ژه‌ای برخوردار بوده و به عنوان چشمان تیزبین جامعه، مسائل مختلف جامعه و فعالیت‌های ارگان‌ها و نهادها را زیر ذره‌بین داشته و با انعکاس مشکلات مردم به منظور حل آنها از طرف مسئولان خدمتی برای انجام می‌دهند.

وی تصریح کرد: خبرنگاران با داشتن استقلال در کار خود و از کسانی که اخبار و مطالب آنها را منتشر می‌کنند، می‌توانند اطمینان خاطر مخاطبین خود را جلب کنند.

این مسئول بیان داشت: انعکاس مسائل و مشکلات اقشار مختلف جامعه توسط خبرنگاران در رسانه‌های گروهی، اخبار رویدادهای متناسب با اوضاع و احوال منطقه و همچنین نیازها و سلایق مردم، از خصوصیات و وی‍ژگی‌های یک خبرنگار است که مردم از آن انتظار دارند.

محمدزاده تاکید کرد: یک خبرنگار متعهد باید علاوه بر داشتن وجدان کاری و مسئولیتی در انجام وظایف خود دقت، صحت و ثابت قدم بودن را به عنوان سه اصل در فعالیت خویش رعایت کند.

وی گفت: خبرنگاران به عنوان یک پل ارتباطی بین مسئولان ارگانها و نهادها هستند، که با بیان مسائل مختلف مردم از جمله کمبودها، کاستی‌ها و نارسایی‌های جامعه به مردم می‌توانند در جهت رفع مشکلات ایفای نقش کنند و از طرفی مسائل مسئولان را به اطلاع مردم برسانند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلامشهر بیان داشت: خبرنگاران باید بدانند که مسئولیت و وظیفه خطیری در جامعه دارند، قلمی که به دست آنها است از ارزش و قداست خاصی برخوردار می‌باشد.

*خبرگزاری  فارس پرمخاطب‌‌ترین رسانه

محمدزاده در ارزیابی از عملکرد خبرگزاری فارس بیان داشت: خبرگزاری فارس به عنوان یک رسانه‌ای که در فضای مجازی فعالیت می‌کند، توانسته است با رعایت اصول و ارزش‌های اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در جهت تنویر افکار عمومی و آگاهی‌بخشی به جامعه اطمینان جامعه را جلب کنند.

وی افزود: خبرگزاری فارس با بهره‌گیری از خبرنگاران متعهد، در دقت و سرعت عمل و در عین حال توجه به درستی و اصالت خبر در انعکاس اخبار و مطالب جامعه در زمینه‌های مختلف توانسته از سایر خبرگزاری‌ها و رسانه‌ها پیشی بگیرد و مخاطبین زیادی را به خود جلب کند.

این مسئول تاکید کرد: محبوبیت این خبرگزاری در میان اقشار مختلف مردم و مسئولین نشان از جایگاه والا و رسالت واقعی، دست‌اندرکاران و خبرنگاران متعهد آن در انعکاس مطالب است که این یک نقطه عطف و قوت برای خبرگزاری فارس است.

وی خاطرنشان کرد: انتشار اخبار به‌روز، صحیح و در اسرع وقت با توجه به سلایق و نیازهای جامعه، توسط این خبرگزاری، باعث جلب اطمینان و آرامش خاطر مخاطبین شده است.

انتهای پیام/2302/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول