اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم:

بازشماری بخشی از صندوق‌های انتخابات شورای شهر قم موید صحت انتخابات بود

استاندار قم گفت: هر دو انتخابات قم در کمال صحت و سلامت و آرامش برگزار شد و بازشماری درصدی از صندوق‌های انتخابات شورای شهر نیز مهر تاییدی بر پیشانی انتخابات این دوره بود.

بازشماری بخشی از صندوق‌های انتخابات شورای شهر قم موید صحت انتخابات بود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، کرمرضا پیریایی در مراسم تقدیر از دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان قم، با قدردانی از تلاش‌های همه کسانی که در امر برگزاری انتخابات در قم سهیم بودند، اظهار داشت: مردم شریف استان همپای سایر مردم ایران اسلامی با حضور پرشور و شعور خود در صحنه انتخابات، گام بلندی را در راستای پیروی از منویات مقام معظم رهبری و خلق حماسه بزرگ سیاسی برداشتند.

وی جابه‌جایی مسئولیت‌ها در نظام اسلامی را امری طبیعی و در راستای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی برشمرد و افزود: انتخابات در جمهوری اسلامی، تجلی مردم‌سالاری دینی و حاکمیت مردم بر اداره امور کشور است.

استاندار قم با اشاره به تجربه سال‌ها برگزاری انتخابات، انتخابات 24 خرداد قم را یکی از بهترین انتخابات طی این سال‌ها عنوان و تصریح کرد: این امر از جهاتی به فرهنگ قم و مردم فرهیخته آن باز می‌گردد که در همه عرصه‌ها به عنوان نمونه و الگو در کشور شناخته شده‌ هستند.

پیریایی افزود: هر دو انتخابات قم در کمال صحت و سلامت و آرامش برگزار شد و بازشماری درصدی از صندوق‌های انتخابات شورای شهر نیز مهر تاییدی بر پیشانی انتخابات این دوره بود.

وی ولایت فقیه را تعیین کننده مسیر و جهت حرکت جامعه به سوی تعالی و پیشرفت دانست و افزود: در همه عرصه‌ها نباید کسی از مقام معظم رهبری جلو‌تر و یا عقب‌تر حرکت کند بلکه باید همگام با آن و در خط صحیح ولایت گام برداشت.

استاندار قم با بیان اینکه همواره وحدت و هم‌افزایی در قم باید در اوج باشد، تاکید کرد: همه کار‌ها را باید با همدلی و اتحاد پیش برد و زیاده‌روی‌ها موجب ایجاد تفرقه و جدایی می‌شود.

وی ضمن تقدیر از تلاش‌های فرماندار قم که مسئولیت همزمان هیئت اجرایی برگزاری دو انتخابات را عهده‌دار بود و سایر مسئولان برگزاری انتخابات، اظهار داشت: انتخابات عرصه‌ای برای انجام کار گروهی در فضای تعامل و همدلی در استان بود.

انتهای پیام/2258/س/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول