اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی خوزستان:

نیروی انتظامی خواهان برقراری ارتباط هر چه بیشتر با رسانه‌ها است

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: نیروی انتظامی خواهان برقراری ارتباط هر چه بیشتر با رسانه است.

نیروی انتظامی خواهان برقراری ارتباط هر چه بیشتر با رسانه‌ها است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، محمدرضا اسحاقی در مراسم تجلیل از خبرنگاران که به مناسبت روز خبرنگار ظهر امروز در مهمانسرای الغدیر برگزار شد اظهار کرد: سالروز شهادت شهید صارمی بهانه‌ای است تا از یک سال تلاش سخت‌کوشانه و خنثی‌ناپذیر اصحاب رسانه در جهت تنویر افکار عمومی، ارتقا سطح آگاهی و دانش اجتماعی، تشکر و قدردانی کنیم.

وی با بیان اینکه در شرایطی که هیچ چیز نمی‌ماند و حتی انسان رفتنی است، قلم خبرنگاران ماندنی است ادامه داد: اگر بخواهیم شرایط فعلی رسانه‌ها را با گذشته مقایسه کنیم حرکت رو به جلو داشته‌اند و شاهد تغییر نگرش و نگاه بخش‌های مختلف جامعه بوده‌ایم.

فرمانده انتظامی خوزستان با بیان اینکه نیروی انتظامی در چند سال گذشته پیشرفت خوبی داشته است تصریح کرد: برای رسیدن به نیازهای جامعه که بخش اعظم آن تامین امنیت است باید تلاش بیشتری داشت و با سرعت مضاعف حرکت کرد و هر چه بیشتر شدن ارتباط بین ما و خبرنگاران، در ‌‌نهایت باعث کاهش معضلات جامعه می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: برای تحقق یک مشارکت فنی و پیشرفت امورات نیازمند یک بستر سازی هستیم که این بستر از کانال رسانه محقق می‌شود، مسلم است که حلقه اتصال آحاد جامعه و افکار عمومی در سطوح مختلف رسانه‌ها و منش و مسلک آن‌ها است.

اسحاقی با بیان اینکه ما به اهمیت جایگاه و پایگاه نشریات و اصحاب رسانه ایمان داریم عنوان کرد: نیروی انتظامی خواهان برقراری ارتباط هرچه بیشتر با رسانه است و اطلاع رسانی از طریق رسانه‌ها به سبب اعتمادی که مخاطبین به گفتمانی که شما ارائه می‌کنید دارند تاثیرگذار‌تر خواهد بود.

وی بر لزوم درک هرچه بیشتر متولیان رسانه تاکید کرد و گفت: ظرفیت رسانه‌ها بالا است و می‌توانند به ما در تحقق امنیت کمک و مردم را نسبت به آینده امیدوار‌تر کنند و باعث ایجاد انبساط و نشاط روحی و کاهش استرس شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس در پایان این مراسم از سه نفر از خبرنگاران فعال در حوزه نیروی انتظامی تقدیر شد.

‌انتهای پیام/72011/ش30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول