اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بیجار خبر داد

برگزاری یادواره شهدای بیجار با حضور یادگاران دفاع مقدس

فرماندار بیجار بر لزوم ترویج سبک زندگی شهدا در جامعه تأکید کرد و گفت: یادواره 450 شهید شهرستان بیجار با حضور بیش از 3 هزار و 500 نفر از یادگاران 8 سال دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

برگزاری یادواره شهدای بیجار با حضور یادگاران دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، حمدالله کریمی ظهر امروز در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی یادواره سرداران و 450 شهید والامقام شهرستان بیجار که در سالن جلسات شهدای گمنام فرمانداری برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره 450 شهدای والامقام شهرستان بیجار اظهار کرد: شهدا و جانبازان در بزرگترین آزمون الهی و انقلاب اسلامی حماسه آفریدند.

وی با بیان اینکه شهدای انقلاب اسلامی با رشادت از مرزهای جغرافیایی پاسداری کردند و فرهنگ ایثار را در جامعه بسط و گسترش دادند گفت: اکنون همگان موظفند با زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا ادامه دهنده راه پر فروغشان باشند.

فرماندار بیجار بر لزوم ترویج سبک زندگی شهدا در جامعه تأکید کرد و افزود: باید راه و اندیشه‌های شهدای والامقام در جامعه هرچه بیشتر بسط پیدا کند.

کریمی هدف از برگزاری یادواره پیشگامان و سرداران و 450 شهید والامقام شهرستان بیجار را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و یادآوری رشادت‌ها و جان فشانی رزمندگان در طول 8 سال دفاع مقدس عنوان کرد.

وی افزود: دفاع مقدس مقطع طلایی حضور ملت قهرمان، فهیم و انقلابی ایران اسلامی در عرصه‌ مبارزات حق‌طلبانه و ضمانت‌کننده دوام و استمرار انقلاب اسلامی ایران است.

کریمی تصریح کرد: بزرگداشت شهدا و شهادت، بزرگداشت ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و اسلام است زیرا نام شهدا و شهادت است که موجب رسوایی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در دنیا می‌شود.

هزینه در راستای برگزاری یادواره شهدا سرمایه‌گذاری در مسیر تطهیر جامعه است

فرماندار بیجار در ادامه این جلسه ضمن تقدیر از فرمانده سپاه بیجار در خصوص برگزاری یادواره شهدای بیجار در سال گذشته و بیان رضایت خانواده‌های شاهد و ایثارگر گفت: هزینه کردن در خصوص برگزاری یادواره‌های شهدا، سرمایه‌گذاری در مسیر تطهیر و تزکیه جامعه  و موجب دلگرمی خانواده‌های معظم شاهد است.

فرماندار بیجار با اشاره به برهه حساس زمانی و مانور دشمنان بر گمراهی جوانان از طریق مختلف خصوصا کم‌رنگ کردن ارزش‌های اسلامی و دفاع مقدس خاطرنشان کرد: حضور جوانان در این یادواره‌ها موجب دلسردی دشمنان خواهد شد.

وی  ضمن تأکید بر تقویت مردم محوری و جوان‌محوری در کارهای اینچنینی اضافه کرد: پسندیده است کارهای برگزاری این یادواره را به خود مردم و جوانان سپرده تا همواره یاد شهدا را در دل و راهشان را سرلوحه زندگی خویش قرار دهند.

فرماندار بیجار بر همراهی و هماهنگی تمامی ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان بیجار در خصوص برگزاری یادواره سال‌جاری تاکید و اذعان کرد: یادواره 450 شهید شهرستان بیجار با حضور بیش از 3 هزار و 500 نفر از یادگاران 8 سال دفاع مقدس، خانواده‌های شهدا و ایثارگران و جمعی از مسئولین استانی و کشوری برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است یادواره سرداران و پیشگامان و 450 شهید والامقام شهرستان بیجار در یازدهم شهریور ماه همزمان با شهادت امام جعفر صادق(ع) با حضور سخنران و مداح  مطرح کشوری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/79015/ر30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول