اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان‌رضوی:

وجه غالب طرقبه و شاندیز گردشگری است/ ضرورت مدیریت در اجرای طرح‌های کشاورزی

معاون عمرانی استاندار خراسان‌رضوی گفت: گردشگری وجه غالب شهرستان طرقبه و شاندیز است، با کشاورزی در طرقبه و شاندیز مخالفت نداریم اما باید این مسئله مدیریت شود.

وجه غالب طرقبه و شاندیز گردشگری است/ ضرورت مدیریت در اجرای طرح‌های کشاورزی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدحسن واحدی ظهر امروز در کارگروه تخصصی امور زیربنایی و شهرسازی خراسان‌رضوی در محل استانداری ضمن تبریک 17 مرداد روز خبرنگار به اصحاب رسانه و اهالی قلم اظهار کرد: رسالت خبرنگار این است که رویکرد واقعیت‌گرایانه نسبت به رسالت خود و مسئولیت خود در انعکاس اخبار داشته باشد.

وی افزود: در سراسر دنیا خبرنگارانی وجود دارد که با عملکرد صحیح و صادقانه خود بسیار تعیین‌کننده و تاثیرگذار هستند و در مقابل نیز خبرنگارانی وجود دارد که با عملکرد ناصحیح خود تبعات منفی را بر جامعه مسبب شده‌اند.

واحدی با بیان اینکه خبرنگاری کاری حرفه‌ای است، خاطرنشان کرد: در کشور ما رویکرد خبرنگاری رویکردی مثبت است.

وی ادامه داد: نباید به یک خبرنگار اخبار و اطلاعات را دیکته کرد بلکه باید مدیران در حرف گوناگون با ارائه اطلاعات صحیح و شفاف، خبرنگاران را در انعکاس دقیق و درست اخبار کمک کنند.

معاون عمرانی استانداری خراسان‌رضوی یادآور شد: خبرنگاران خراسان‌رضوی تفاوتی خاص با دیگر خبرنگاران دارند و آن معنویتی آمیخته با این حرفه است.

واحدی گفت: یک خبرنگار حرفه‌ای نباید نگاه تک‌ بعدی به مسائل داشته باشد بلکه با تلفیق نظرات کارشناسانه و نقد منصفانه دستگاه‌ها هم اطلاع‌رسانی شفاف و انعکاس خبری صحیح داشته باشد و هم مدیران را در بررسی نقاط ضعف و قوت همراهی کند.

وی در ادامه به دستور کار جلسه که بررسی وضعیت طرح‌های کشاورزی در شهرستان طرقبه و شاندیز بود، پرداخت و تصریح کرد: ما با کشاورزی در طرقبه و شاندیز مخالفت نداریم اما باید این مسئله مدیریت شود.

معاون عمرانی استاندار خراسان‌رضوی خاطرنشان کرد: نکته مهم درباره شهرستان طرقبه و شاندیز این است که منطقه ییلاقی و گردشگری به آن اطلاق می‌شود، یعنی وجه غالب بر طرقبه و شاندیز گردشگری بوده و نباید از این مسئله به راحتی عبور کرد.

واحدی تصریح کرد: نتیجه نهایی در مورد طرح‌های کشاورزی در منطقه طرقبه و شاندیز این است که درخواست‌ها و شرایط متقاضیان با شرایط 10گانه مصوب کارگروه تخصصی امور زیربنایی و شهرسازی خراسان‌رضوی به وسیله دبیرخانه، فرمانداری طرقبه و شاندیز و همچنین جهاد کشاورزی خراسان‌رضوی مورد ارزیابی قرار گیرد.

وی افزود: تفویض اختیار در مورد اجرای طرح‌های کشاورزی در طرقبه و شاندیز به وسیله دبیرخانه، فرمانداری شهرستان و جهاد کشاورزی خراسان‌رضوی سبب سرعت در انجام کار و کم شدن مدت زمان اداری می‌شود.

انتهای پیام/70023/ق30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول