اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کاشان:

خبرنگاران در تبیین جایگاه ولایت فقیه بکوشند/خبرگزاری فارس زبان گویای مردم است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کاشان خواستار نقش‌آفرینی خبرنگاران در تبیین اندیشه‌های اسلام راستین و همچنین جایگاه ویژه ولایت مطلقه فقیه در حکومت اسلامی شد.

خبرنگاران در تبیین جایگاه ولایت فقیه بکوشند/خبرگزاری فارس زبان گویای مردم است

حجت‌الاسلام احسان‌الله محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی و تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: ما معتقدیم خبرنگاری شغل نیست بلکه رسالتی خطیر است چراکه با هدایت اندیشه‌ها و افکار سر و کار دارد.

وی با اشاره به وظیفه هدایت‌گری خبرنگار در جامعه بیان داشت: صیانت از ارزش‌های اسلام راستین و حقیقی یعنی همان اصلی که امام راحل در ایجاد حکومت اسلامی به آن تأکید داشتند یکی از مهم‌ترین وظایف صاحبان قلم و اندیشه به شمار می‌رود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کاشان خواستار نقش‌آفرینی خبرنگاران در تبیین اندیشه‌های اسلام راستین و همچنین جایگاه ویژه ولایت مطلقه فقیه در حکومت اسلامی شد و گفت: خبرنگاران باید قلم خود را در این مسیر قرار داده و تلاش خود را بر این راستا معطوف کنند و با این هدف بزرگ وارد عرصه اطلاع‌رسانی شوند.

محمدی، خبرنگاران را چشمان بیدار، گوش‌های شنوا و زبان گویای مردم دانست و گفت: علاوه بر این، آژیر هشدار خبرنگاران در برابر هر گونه حرکتی که خلاف منافع ملی، اندیشه‌های امام راحل، جایگاه مقدس ولایت مطلقه فقیه، آرمان‌های شهدا و به طور کلی هر گونه اقدام علیه اسلام راستین صورت گیرد باید به صدا درآمده و قلم‌هایشان به مقابله با آن برخیزد.

وی با بیان اینکه قدرت‌های بزرگ از رسانه‌ها به عنوان ابزاری برای سلطه بر بشریت بهره می‌جویند ابراز داشت: تحقیر انسان‌ها، سرکوب استعدادهای الهی، ایجاد جنگ و افزایش فاصله طبقاتی تنها برخی از نمونه‌های سوءاستفاده ابرقدرت‌ها از رسانه‌ها است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کاشان در ادامه خبرگزاری فارس را یکی از خبرگزاری‌های موفق کشور معرفی و خاطرنشان کرد: تلاش برای انعکاس واقعیت‌ها موجب شده این خبرگزاری به زبان گویای مردم تبدیل شود.

وی متذکر شد: خبرگزاری فارس در زمینه‌های مختلف موفق بوده و توانسته مخاطبان بسیار خوبی را چه به لحاظ کثرت و فراوانی و چه از نظر نوع نگاه به خود جذب کند و به بیان ساده‌تر توانسته به خوبی جای خود را در دل مردم بیابد.

انتهای پیام/63009/ج40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول