اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شهرضا در مجلس:

خبرنگاران برای مدیریت بحران‌ها نقش روشنگری دارند

نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی گفت: خبرنگاران و اصحاب قلم یکی از مهم‌ترین اقشار تأثیرگذار در مدیریت بحران‌ها هستند و این قشر در راستای کاهش و مدیریت بحران‌ها نقش روشنگری دارند.

خبرنگاران برای مدیریت بحران‌ها نقش روشنگری دارند

عوض حیدرپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به 17 مرداد ماه به عنوان روز خبرنگار اظهار داشت: خبرنگاران در تمام عرصه‌های خطیر جامعه رسالت خود را به خوبی ایفا می‌کنند و این قشر در انجام رسالت خود باید منفعت و مصلحت کشور و مردم را در نظر بگیرند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران رساننده پیام‌های واقعی و واقعیت‌های جامعه به مردم هستند، اضافه کرد: نقش آگاهی‌بخشی خبرنگاران در جمهوری اسلامی ایران سبب شده که درک و فهم سیاسی، اجتماعی و عمومی مردم به صورت کوآنتومی ارتقاء یابد.

نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه بحران‌ها و مدیریت بحران‌ها نیز از این شرایط جدا نیست و خبرنگاران در این زمینه آگاهی‌بخش مردم و جامعه هستند، تصریح کرد: خبرنگاران و اصحاب قلم یکی از مهم‌ترین اقشار تأثیر‌گذار در مدیریت بحران‌ها هستند و این قشر در راستای کاهش و مدیریت بحران‌ها نقش روشنگری دارند.

این مسئول با اشاره به یکی از مهم‌ترین مواردی که خبرنگاران باید در نظر بگیرند، ادامه داد: خبرنگاران و اصحاب رسانه باید منهای برخورداری از آرمان‌ها، واقعیت‌ها را به صورت کامل در نظر بگیرند و مردم را از شرایط و بحران‌های روز کشور آگاه کنند.

حیدرپور با بیان اینکه برای رساندن واقعیت‌ها به مردم نباید مانعی در مقابل فعالیت خبرنگاران وجود داشته باشد، تاکید کرد: روحیه ستیزه‌جویی و مبارزه‌جویی در وجود خبرنگاران حاکم بوده و اگر چه خبرنگاری یکی از مشاغل سخت است، اما خبرنگاران نباید از روحیه ستیزه‌جویی و مبارزه‌‌جویی خود برای دفاع از حقوق مردم در زمینه‌های مختلف دست بردارند.

وی اذعان داشت: خبرنگاران و اصحاب رسانه نباید برای مقابله با جهل و دفاع از حق نگران باشند و این افراد باید در مقابل موانع موجود در مسیر فعالیت خود بایستند.

انتهای پیام/63004/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول