اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون میراث فرهنگی کرمانشاه خبر داد

فراخوان برای حضور هنرمندان صنایع‌دستی کرمانشاه در نمایشگاه مشهد

معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان کرمانشاه، با دعوت از هنرمندان صنایع‌دستی کرمانشاه در نمایشگاه مشهد گفت: نمایشگاه هتل‌داری، صنایع‌دستی و جشنواره غذاهای سنتی در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

فراخوان برای حضور هنرمندان صنایع‌دستی کرمانشاه در نمایشگاه مشهد

نصرت‌اله سپهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، گفت: نمایشگاه هتل‌داری، گردشگری، صنایع‌دستی و جشنواره غذاهای سنتی از تاریخ 28 مردادماه الی یکم شهریورماه سال‌جاری در استان خراسان رضوی شهر مقدس مشهد برگزار می‌شود.

معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان کرمانشاه ادامه داد: نمایشگاه هزینه‌دار بوده و برای صنایع‌دستی و پخت غذای سنتی هر مترمربع غرفه، 30 الی 40 هزار تومان در نظر گرفته‌اند و غذا و اسکان بر عهده شرکت‌کنندگان است.

سپهر با دعوت از هنرمندان کرمانشاهی برای حضور در این نمایشگاه، اظهار داشت: تولیدکنندگان صنایع‌دستی و هم‌چنین تولیدکنندگان غذاهای سنتی که تمایلی به شرکت در این نمایشگاه دارند می‌توانند به معاونت صنایع‌دستی واقع در خیابان آیت‌الله کاشانی، کوچه 227 مراجعه کنند.

انتهای پیام/2700/ی10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول