اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط بسیج رسانه سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان برگزار می‌شود

همایش تجلیل از اصحاب رسانه و مطبوعات فعال عرصه خبر بسیج و سپاه

با همکاری معاونت روابط عمومی و سازمان بسیج رسانه سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان مراسم تجلیل از اصحاب رسانه و مطبوعات فعال در عرصه خبر بسیج و سپاه برگزار می‌شود.

همایش تجلیل از اصحاب رسانه و مطبوعات فعال عرصه خبر بسیج و سپاه

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، به مناسبت هفدهم مرداد سالروز شهادت شهید صارمی و گرامیداشت روز خبرنگار مراسم تجلیل از اصحاب رسانه و مطبوعات فعال در عرصه خبر بسیج و سپاه با همکاری معاونت روابط عمومی و سازمان بسیج رسانه سپاه صاحب‌الزمان(عج) 21 مرداد ماه و در محل سالن همایش های صدا و سیمای مرکز اصفهان برگزار می‌شود.

در این مراسم سردار شریف مسئول روابط عمومی ستاد کل سپاه و استاد رحیم‌پور ازغدی به ایراد سخن پرداخته و از تعدادی از فعالان عرصه خبر بسیج و سپاه تجلیل به عمل می‌آید.

همچنین سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان به مناسبت روز خبرنگار و به مناسبت سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد.

در بخشی از این بیانیه آمده است، ضمن گرامیداشت 17 مرداد ماه سالروز شهادت محمود صارمی و روز خبرنگار،خبرنگاران علمداران‌داران جبهه بصیرت و آگاهی بخشی برای مقاومت و مقابله با تهدیدات قدرت‌های استکباری و هجمه‌های رسانه‌ای غرب دانست.

این بیانیه افزوده است: خبرنگار وجدان بیدار جامعه است و به عنوان دیده‌بان باید در تلاش برای اطلاع‌رسانی درست، دقیق و کامل حوادث و رویدادها برآید و در این راستا نباید تحت تأثیر جوسازی‌ها، شایعه پراکنی‌ها، هوچی‌گری‌ها و هیاهو آفرینی قرار گیرد.

همچنین در این بیانیه آمده است، خبرنگاران، چشم بینا و زبان صادق و گویای مردم در عرصه تحولات و رخدادها هستند و رسالت حرفه‌ای خود را همواره از دریچه تعهد، صداقت و امانت‌داری تعریف می‌کنند.

در ادامه این بیانیه با اشاره به تعامل مثبت و سازنده رسانه‌ها و خبرنگاران استان شهید پرور اصفهان با روابط عمومی سپاه صاحب الزمان(عج) و اهتمام ویژه آنان در انعکاس کارکردها، دستاوردها و توانمندی‌های بسیج و سپاه و نقش پذیری‌های پاسداران انقلاب در عرصه‌های مختلف آمده است: بی‌تردید اقتدار و صلابت امروز بسیج و سپاه در مقیاس جهانی، بخش اعظمی از نمایش خود را مرهون مجاهدت و تلاش خستگی‌ناپذیر خبرنگاران فهیم، و متعهد رسانه‌ها و مطبوعات در انعکاس هوشمندانه، واقع بینانه و واقع گرایانه آن می‌داند.

این بیانیه 17 مردادماه سالروز شهادت خبرنگار مجاهد و حماسه نگار محمود صارمی را فرصتی گرانسنگ برای پاسداشت مقام و منزلت حرفه خبرنگاری و تجلیل از اصحاب رسانه و مطبوعات  قلمداد و تصریح کرده است: همراهی جامعه رسانه‌ و مطبوعاتی استان و کشور بویژه خبرنگاران دانا و توانا با تحولات علمی و رشد و توسعه حیرت‌انگیز فن‌آوری‌های ارتباطات و اطلاعات و برنامه‌ریزی برای جبران عقب ماندگی‌ها در این عرصه ضرورتی است که می‌تواند آنان را در مواجهه با امپراطوری رسانه‌ای غرب توانمند و آماده سازد.

این بیانیه در پایان با ستایش از کارکردهای فاخر و ماندگار جامعه خبرنگاران در ترسیم عرصه‌ها و صحنه های توانمندی‌های بسیج و سپاه استان اصفهان تأکید کرده است: اینکه نظام سلطه برای پیگیری راهبردهای شیطانی خود در رویارویی با ملت ایران با تحمل شکست‌های پی در پی و خفت بار به جنگ نرم و هجمه به ارزش‌ها و باورهای دینی و انقلابی ما روی آورده است، در این میدان خطیر اصحاب رسانه و مطبوعات ـ به ویژه خبرنگاران مجاهد و با بصیرت ـ عهده دار رسالتی سنگین بوده و انتظار است با رویکردی هوشمندانه در صفوف مقدم جنگ نرم جهاد تمام عیار خود را از طریق آگاه سازی افکار عمومی و نشان دادن راه‌های مقابله با توطئه جدید دشمن به منصه ظهور رسانند.

انتهای پیام/63012/ن10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول