اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان ازنا:

خبرنگار زبان گویای جامعه است

فرماندار شهرستان ازنا گفت: خبرنگار زبان گویای جامعه است.

خبرنگار زبان گویای جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ازنا، محمود بوالحسنی صبح امروز در نشست با خبرنگاران شهرستان ازنا، خبرنگاری را یکی از شغل‎های خطیر و موثر برشمرد که زبان گویای جامعه در بیان مطالبات مردم و بیان اقدامات مسئولان است.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص جایگاه رسانه‎ها خبرنگاران را یکی از زحمت‎کشان عرصه اطلاع‎رسانی دانست که با تلاش طاقت فرسای خود در جهت اعتلای فرهنگی و اجتماعی گام برمی‎دارند.

بوالحسنی صداقت در اطلاع‎رسانی و پرهیز از وابستگی‎های حزبی و گروهی را یکی از لازمه‎های کار خبرنگاری دانست و تاکید کرد: در صورت وجود همدلی و همگرایی می‎توانیم شاهد پیشرفت و توسعه شهر و استان باشیم.

فرماندار شهرستان ازنا برگزاری جلسات و نشست‎های مطبوعاتی را سبب ارتباط بیشتر مسئولان و خبرنگاران در جهت آگاهی از مشکلات مردم و انعکاس اقدامات مسئولان دانست که در صورت استمرار موفقیت‎آمیز است.

در این جلسه خبرنگاران خبرگزاری فارس، صدا و سیما، مطبوعات، ازنا خبر و خبرگزاری مهر به جهت انعکاس به موقع اخبار و اطلاعات و بیان مشکلات و مسائل جامعه مورد تقدیر و تشکر قرار گرفتند.

انتهای پیام/2304/ن20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول