اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در روز خبرنگار صورت گرفت

بازدید جمعی از مدیران جهاد کشاورزی قم از دفتر خبرگزاری فارس

رئیس و جمعی از مدیران سازمان جهاد کشاورزی استان قم در روز خبرنگار از دفتر خبرگزاری فارس در قم بازدید کردند.

بازدید جمعی از مدیران جهاد کشاورزی قم از دفتر خبرگزاری فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، رضا سیار رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم به همراه جمعی از مدیران و معاونان این سازمان با حضور در دفتر خبرگزاری فارس در قم این روز را به خبرنگاران این دفتر تبریک و تهنیت گفتند.

سرپرست نمایندگی خبرگزاری فارس در این بازدید به تشریح عملکرد خبرگزاری فارس در قم پرداخت و اظهار داشت: این خبرگزاری با بهره‌گیری از نیروهای جوان و متعهد همواره در مسیر اسلام و انقلاب قدم برداشته و اطلاع‌رسانی دقیق و مستند را در دستور کار خود قرار داده است.

سید جواد اشرفی ادامه داد: دفتر خبرگزاری فارس در قم همواره سعی کرده تعامل و ارتباط خود با ادارات،‌ نهاد‌ها و سازمان‌های مستقر در استان را در سطح بالایی نگه داشته و این خبرگزاری را بستری مناسب برای انعکاس فعالیت‌های صورت گرفته در استان قرار دهد.

سرپرست خبرگزاری فارس در قم در ادامه از سرعت و کیفیت اخبار منتشر شده در خبرگزاری فارس سخن گفت و ابراز داشت: با اندکی ملاحظه در رسانه‌های مکتوب استان و سایر سایت‌های اینترنتی می‌توان دریافت که اخبار منتشر شده در این خبرگزاری به دلیل جامعیت و موثق بودن مورد استفاده گسترده در رسانه‌های مکتوب و پایگاه‌های خبری قرار می‌گیرد.

 رضا سیار رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم نیز در این دیدار ضمن مثبت ارزیابی کردن فعالیت خبرگزاری فارس در قم این رسانه را رسانه‌ای دقیق،‌ جامع و به روز توصیف کرد و گفت: خبرگزاری فارس با ارائه اخبار صحیح،‌ به روز و موثق توانسته عملکرد خوبی را در بین رسانه‌های استان ثبت کند.

وی ادامه داد: رسانه‌ها ضمن حفظ امانتداری و صحت خبر، روزانه خبرهای زیادی را تولید کرده و نقش موثری در جامعه، ارتباطات، مسایل مختلف سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و... دارند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم در ادامه به تشریح فعالیت‌های این سازمان پرداخت و گفت: جهاد کشاورزی حوزه‌ گسترده‌ای از وظایف را عهده‌دار است که برای اجرای صحیح آن بسیاری از امور به دست بخش خصوصی سپرده شده، ولی این امر موجب کم رنگ شدن فعالیت‌های این سازمان نشده است.

سیار در پایان این بازدید در جمع خبرنگاران خبرگزاری فارس در قم حاضر شده و ضمن تقدیر از زحمات ایشان، خبرنگاری را خدمتی بزرگ توصیف کرد و گفت: توفیق خدمت به مردم توفیقی الهی است که خبرنگاران باید همواره شاکر آن باشند.

انتهای پیام/78009/ر30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول