اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه استان قم:

غفلت از مبانی ارزشی در حرفه خبرنگاری موجب خسران است

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه استان قم گفت: غفلت از مبانی ارزشی در حرفه خبرنگاری سبب خسران خواهد بود همانگونه که اگر در عبادات هم دچار غفلت و دوری از نیت الهی شویم، انجام آن عبادات سودی نخواهد داشت.

غفلت از مبانی ارزشی در حرفه خبرنگاری موجب خسران است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه علی بن ابیطالب، حجت‌الاسلام احمد ولی‌زاده ضمن گرامیداشت فرارسیدن روز خبرنگار گفت: مهارت خبرنگاری اگر جهت‌دار با آموزه‌های علم و عقل باشد، یک حرفه و شغل ارزشمند و خدایی است و قطعا آثار اخروی و اجتماعی فراوانی را نیز در پی خواهد داشت.

وی اظهار داشت: غفلت از مبانی ارزشی در این حرفه سبب خسران خواهد بود همانگونه که اگر در عبادات هم دچار غفلت و دوری از نیت الهی شویم، انجام آن عبادات سودی نخواهد داشت.

ولی‌زاده تاکید کرد: زمین و زمان و حتی خود انسان از خبرنگاران دقیقی هستند که روز قیامت اخبار وقایع را به خوبی و بدون ضعف و نقصان منعکس می‌کنند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران باید قدر موقعیت خود را بشناسند گفت: خبرنگاری و اطلاع‌رسانی مبنای الهی دارد و پل ارتباطی دوسویه بین مسئولان نظام با مردم و اقشار جامعه محسوب می‌شود.

جانشین مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم ادامه داد: رسالت خبرنگاری در صورتی به سرمنزل مقصود خواهد رسید که اخبار دقیق، صحیح و سریع منعکس شود و قطعا خبرنگاران در جامعه محبوبیت دارند زیرا رسالت خود را در انتقال صحیح مشکلات، نیازمندی‌ها و وقایع جامعه به مسئولان، با صحت و سلامت انجام می‌دهند.

وی با بیان نقش موثر خبرنگاران و رسانه‌ها در فرهنگ‌سازی، پردازش و هدایت افکار عمومی جامعه افزود: رسانه ملی از ظرفیت‌های قابل ستایشی است که می‌تواند در اجرای منویات مقام معظم رهبری به خصوص در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، ترویج فرهنگ خدمت‌رسانی و بسیاری از سنت‌های پسندیده دیگر در نظام مقدس جمهوری اسلامی، نقش خود را به خوبی ایفا کند.

انتهای پیام/2258/ک/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول