اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اسدآباد:

خبرنگاران منافع شهرستان را مدنظر داشته باشند

فرماندار اسدآباد گفت: خبرنگاران شهرستان باید منافع شهرستان را به منافع مسئولان بالادستی خود ترجیح دهند.

خبرنگاران منافع شهرستان را مدنظر داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، حمزه عبدکوند ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان اسدآباد با اشاره به انتخابات روز 24 خرداد امسال، افزود: انتخابات امسال در شهرستان اسدآباد با آرامش و امنیت برگزار شد.

وی گفت: این مهم مرهون تلاش‌ها و زحمات مسئولان و همین‌طور خبرنگاران بود زیرا قلم‌فرسایی و اطلاع‌رسانی به موقع آنان در این امر تأثیرگذار بوده است.

فرماندار اسدآباد قلم فرسایی و اطلاع‌رسانی در جامعه را سرآمد همه خدمت‌ها در نظام جمهوری اسلامی خواند و گفت: یک خبرنگار با اعتقاد قلبی و کمترین حقوق در جامعه به خدمت‌رسانی به مردم مشغول است و ارج نهادن به ارزش کار او یک وظیفه است.

وی با بیان اینکه ما خبرنگاران این شهرستان را از خود جدا نمی‌دانیم، تصریح کرد: انتظار ما از خبرنگاران این است که به وقایع جامعه به صورت واقع‌بینانه بنگرند و قبل از انعکاس اخبار، منافع شهرستان را به منافع مسئولان بالادستی خود در استان ترجیح دهند.

عبدکوند اذعان داشت: ما مدعی نیستیم که نارسایی در سطح شهرستان وجود ندارد اما خبرنگاران بعضی مواقع با انعکاس واقعیت‌ها موجب بزرگنمایی‌ها می‌شوند که باید در امر اطلاع‌رسانی، ابتدا منافع شهرستان را مد نظر قرار دهند و بعد منافع مسئولان بالادستی خود را در استان مورد توجه قرار دهند.

وی با تأکید بر رعایت جانب انصاف و امانت‌داری در انعکاس اخبار گفت: خبرنگاران پل ارتباطی مسئولان و مردم در جامعه هستند که با شفاف‌سازی می‌توانند در حل برخی مشکلات کمک کار دولت و جامعه باشند.

فرماندار اسدآباد در ادامه جایگاه فرمانداری و بخشداری در نظام را جایگاه حاکمیتی و نظارتی بر دستگاه‌های دیگر دانست و گفت: در یک شهرستان فرماندار، بخشداران و دهیاران جزء یک مجموعه هستند و اگر مسئولیت کارگروهی در شهرستان را به جای فرماندار بر عهده دارند به خاطر سیاست اجرایی شهرستان است.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس در خصوص عدم حضور برخی رؤسای ادارات در جلسات و مطلع نبودن آنها از موضوع جلسات، خاطرنشان کرد: بنا داریم در شورای اداری به صورت شفاهی به مدیران در خصوص عدم حضور آنان تذکر داده و با آنان اتمام حجت کنیم.

عبدکوند ابراز داشت: در صورت تکرار این موضوع تذکر کتبی به مدیران کل داده می‌شود و در صورت تکرار دوباره نام آن‌ها را رسانه‌ای خواهیم کرد.

وی در خصوص عدم آشنایی مدیران به فضای مجازی نیز گفت: امروز بیشترین برنامه‌ها از طریق فضاهای مجازی اطلاع‌رسانی می‌شود که مدیران باید به این فضا آشنایی کامل داشته باشند.

انتهای پیام/89008/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول