اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت رئیسه مجلس:

تیم اقتصادی دولت یازدهم باتجربه است

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: چنانچه شرایط بین‌المللی مطلوب و مساعد باشد، تیم اقتصادی دولت افرادی با تجربه و شناخته شده هستند.

تیم اقتصادی دولت یازدهم باتجربه است

حجت‌الاسلام حسین سبحانی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خلیل‌آباد اظهار کرد: همکاری مجلس شورای اسلامی و دولت یازدهم یک همکاری تنگاتنگ خواهد بود و منویات مقام معظم رهبری در زمینه همکاری قوا با یکدیگر و در یاری رساندن به دولت آقای روحانی محقق می‌شود.

وی بر همکاری مستمر مجلس و دولت تاکید کرد و افزود: برای پیشرفت کشور و به تبعیت از رهبر انقلاب اسلامی، مجلس در راستای حل مشکلات مردم در عمل نشان می‌‌دهد زیرا یکی از ویژگی‌های این مجلس تبعیت محض از ولایت فقیه و رهبری معظم انقلاب است.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در مورد معرفی کابینه و روند بررسی‌ها در چند روز اخیر گفت: تاکنون شرایط مطلوب است و نمایندگان سعی داشتند نکات لازم و ابهامات را با اعضای کابینه در میان بگذارند و افراد معرفی شده هم به طور مرتب در کمیسیون‌ها و فراکسیون‌ها حضور دارند و پاسخگو به سوالات نمایندگان هستند.

سبحانی‌نیا در مجموع کابینه معرفی شده را مجموعی از افراد با تجربه ذکر کرد و اظهار داشت: کابینه و اعضای معرفی شده تا روز دوشنبه هفته جاری و حتی تا روز چهارشنبه وقت دارند برنامه‌های خود را مورد دفاع قرار دهند.

وی در ارتباط با وزیر پیشنهادی تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: آقای ربیعی از افراد متخصص در زمینه مسائل مربوط به کار و کارگری است و از افراد شناخته شده در این مورد است.

وی رای اعتماد مجلس شورای اسلامی به وزرای معرفی شده را مناسب دانست و گفت: ربیعی و اکثریت وزرا با رای بالایی اعتماد مجلس را کسب می‌کنند.

انتهای پیام/70021/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول