اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال صورت گرفت

پرداخت 400 فقره تسهیلات مشاغل خانگی از سوی بسیج سازندگی اصفهان

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه صاحب‌الزمان (عج)استان اصفهان گفت: پرداخت 400 فقره تسهیلات مشاغل خانگی با اعتبار بالغ بر 20 میلیارد ریال با همکاری کارگروه اشتغال استان و 70 فقره تسهیلات خوداشتغالی انجام شده است.

پرداخت 400 فقره تسهیلات مشاغل خانگی از سوی بسیج سازندگی اصفهان

حسین انوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به برگزاری شش جلسه قرارگاه جهاد اقتصادی سپاه استان اصفهان اظهار داشت: چندین جلسه با سازمان جهاد کشاورزی و مدیریت‌های تخصصی این سازمان به منظور برنامه‌ریزی و همکاری برای اجرایی کردن طرح‌های اقتصاد مقاومتی برگزار کرده است.

این مسئول افزود: همچنین کارگروه اقتصاد مقاومتی با حضور اساتید صاحب فکر و اندیشه تشکیل و طی جلسه‌ای که با مرکز رشد دانشگاه آزاد خوراسگان برگزار شد، قول مساعدت همکاری جهت توسعه کشت و فن‌آوری گیاهان دارویی در بین بسیجیان علاقه‌مند صورت گرفت.

وی با اشاره به بسیج مهندسان و استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی بسیجیان و مهندسان کشاورزی در شناسایی، آموزش، مشاوره و اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: جلساتی با اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای و مدیریت ترویج جهاد کشاورزی برای برنامه‌ریزی لازم جهت برگزاری دوره‌های آموزش طرح‌های اقتصاد مقاومتی انجام گرفت.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه صاحب‌الزمان (عج)استان اصفهان ادامه داد: 30 درصد از ظرفیت آموزش فنی و حرفه‌ای مراکز دولتی به این امر اختصاص یافته است.

انوری گفت: پرداخت 400 فقره تسهیلات مشاغل خانگی با اعتبار بالغ بر 20 میلیارد ریال با همکاری کارگروه اشتغال استان و 70 فقره تسهیلات خوداشتغالی انجام شده است.

این مسئول اذعان داشت: 270 فقره مشاغل خانگی با اعتباری بالغ بر 24 میلیارد ریال با همکاری صندوق مهر امام رضا(ع) با اولویت طرح‌های اقتصاد مقاومتی به بسیجیان داده شده است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان در پایان اذعان داشت: بیش از 500 نفر از سرگروه‌های جهادی رسم هجرت اردوهای جهادی دانشجویی،محلات و طلاب با موضوع و رویکرد اقتصاد مقاومتی در این اردوها شرکت کردند.

انتهای پیام/63012/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول