اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اهواز در مجلس:

امیدواریم نگاه‌ها از ابتدای دولت یازدهم متعادل باشد/ خوزستان در ابتدای راه فراموش نشود

نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: در انتظار نگاه ویژه دولت یازدهم به خوزستان هستیم و امیدواریم که در ابتدای راه این استان فراموش نشود.

امیدواریم نگاه‌ها از ابتدای دولت یازدهم متعادل باشد/ خوزستان در ابتدای راه فراموش نشود

سید شریف حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: امیدواریم که نگاه‌ها از همین ابتدای دولت جدید متعادل باشد و به خوزستان نگاه ویژه‌‌تری شود.

وی خطاب به رئیس جمهور جدید تصریح کرد: متأسفانه از همین ابتدا از نوع نگاه‌ها مشخص شد که خوزستان سهمی در کابینه دولت ندارد.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: ما نظرمان سهم‌خواهی نیست و اعتقادی به این قبیل مسائل نداریم، اما با توجه به پتانسیل‌های انسانی که در استان وجود دارد می‌توانستیم حداقل سهمی در کابینه دولت داشته باشیم.

وی ادامه داد: با توجه به تقسیماتی که در کابینه انجام شده است این احتمال وجود دارد که در توزیع اعتبارات باز هم سهم خوزستانی‌ها کمرنگ باشد.

حسینی در پایان بیان کرد: به واقع ما نمی‌دانیم دلیل بی‌مهری و فراموش شدن خوزستان چیست و امیدواریم که از همین ابتدا نگاه‌ها متعادل شود.

انتهای پیام/72001/ذ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول