اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان تبلیغات چرام تاکید کرد

لزوم همکاری دستگاه‌های فرهنگی در پیشگیری از اعتیاد در چرام

رئیس سازمان تبلیغات چرام بر لزوم همکاری دستگاه‌های فرهنگی در پیشگیری از اعتیاد در چرام تاکید کرد.

لزوم همکاری دستگاه‌های فرهنگی در پیشگیری از اعتیاد در چرام

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، حجت‌الاسلام عبدالله نعمتی‌پور ظهر امروز در ستاد مبارزه با مواد مخدر با اشاره به عواقب سوء و خطرناک استفاده از مواد مخدر اظهار کرد: این مواد افیونی نه تنها باعث تخریب و نابودی یک خانواده می‌شود بلکه جامعه نیز تحت تاثیر آن قرار می‌گیرد.

رئیس سازمان تبلیغات چرام در ادامه همکاری و هماهنگی تمام دستگاه‌های متولی را خواستار شد و تشریح کرد: چنانچه احدی در این زمینه کم‌ترین نقصانی داشته باشد در پیشگاه خداوند مسئول است.

وی افزود: این مسئله مسئله زندگی و مرگ است و بر ماست با ایجاد زمینه مناسب و راهکارهای مربوطه از کاشت، تولید و توزیع این مواد افیونی چه مواد سنتی و چه صنعتی جلوگیری کنیم.

این مسئول در پایان به راهکارهای فرهنگی اشاره کرد و گفت: استفاده از تجربیات افرادی که در گذشته درگیر چنین بیماری بودند، برگزاری همایش‌های ویژه ،برگزاری دوره‌های خاص و همچنین شناسایی افراد مبتلا و نگهداری آن‌ها در کمپ‌های مخصوص از موارد مهم فرهنگی می‌باشد.

حجت‌الاسلام نعمتی‌پور با اشاره به نیم نگاهی به پیامدها و عوارض اعتیاد به مواد مخدر، یادآور شد: پیامدهای اعتیاد جامعه، فرد و خانواده را از نظر اقتصادی، اجتماعی، روانی و جسمی در برمی‌گیرد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی چرام بیکاری، ضعف مالی در ازای خرید و مصرف مواد، لطمه به اقتصاد و جامعه و خانواده را از جمله پیامدهای مصرف مواد مخدر ذکر کرد و گفت: این دام در کمین نوجوانان جامعه ما هم بوده که در این خصوص راهنمایی و همکاری، اعتماد، انضباط، درک متقابل و دلسوزی و محبت چاره‌ساز است.

انتهای پیام/82002/س20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول